وجدانی نیا خبر داد

برگزاری اختتامیه جشنواره «ققنوس» و تقدیر از برگزیدگان ۱۰ اسفند

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره«ققنوس» ویژه دانشجویان سراسر کشور ۱۰ اسفند در لانه جاسوسی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۰۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ امیر وجدانی نیا، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی در خصوص برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ققنوس گفت: جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان سراسر کشور در رشته‌های فرهنگی هنری تجسمی، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ، موسیقی، تئاتر و نشریات دانشجویی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این جشنواره هم چنین مباحث اجتماعی را شامل می‌شود که از جمله سبک زندگی، امر به معروف، جمعیت، شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و اقتصاد مقاومتی است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: از ابتدای امسال فعالیت این جشنواره آغاز شده است، مرحله استانی از اول مهر ماه آغاز شد که 15 مهر پایان این مرحله و برگزیدگان آن معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: مرحله پایانی این جشنواره 10 تا 15 اسفند با حضور برگزیدگان و تقدیر از آنها در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار خواهد شد.

 

وجدانی در پایان اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره به مدت سه روز با معرفی آثار و نفرات برتر برگزار می‌شود که شامل کارگاه‌ها و ورک شاپ‌های آموزشی نمایش آثار و محصولات برگزیده در نمایشگاه که در حاشیه اختتامیه ایجاد خواهد شد و هم چنین اجرای تئاتر و موسیقی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات