فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۰۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان ظهر امروز با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، جمعی از مسئولان و فرماندهان کشور و لشکری در سنندج معرفی شد.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت 37 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور بزرگترین خاطره ملت ایران بعد از ورود دین اسلامی به ایران است.

به گفته مومنی، دهه فجر برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که باید در تبیین و انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش کرد.

وی در ادامه از ارتش جمهوری اسلامی به عنوان اساس استقلال کشور ایران نام برد و گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در طول تاریخ انقلاب از آغاز تا به امروز همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی نظام اسلامی به ویژه در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار سایر نیروهای مسلح در برابر دشمنان تا به دندان مسلح ایستادند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های امیر کیومرث شرفی که بیش از 12 سال در سمت‌های مختلف از جمله فرمانده تیپ، فرمانده لشکر و غیره در لشکر 28 پیاده کردستان خدمت نموده است امیر ابوالفضل برزگری که سابقه خدمت در استان‌های خراسان جنوبی و شمالی، مرکزی و خوزستان را دارد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان معرفی شد.

امیرکیومرث شرفی نیز طی حکمی به عنوان جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا منصوب شد.

ارسال نظرات