نماینده بسیج دانشجویی از دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که برخی از مسئولین از اجرای طرح شفافیت عصبانی می‌شوند، گفت: این افراد وجود خود را در این می‌دانند...
کد خبر: ۸۶۲۸۶۹۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ صبح امروز نشست خبری رونمایی از سامانه مجلس نما در سالن خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه شریف با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد.

 

سامانه «مجلس نما» یک پویش ملی و مردمی برای شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس می‌باشد در این برنامه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی حضور داشتند.

 

محمدامیر شعبانی، نماینده بسیج دانشجویی از دانشگاه شهید چمران اهواز در این برنامه ضمن خوشحالی از آغاز طرح شفافیت داوطلبانه گفت: رونمایی از این طرح ارزش این را داشت که من هزاران کیلومتر به پایتخت بیایم و در جمع دوستان باشم.

 

وی با اشاره به اهداف تشکل‌ها و حمایتشان از طرح مذکور تصریح کرد: مجلس به عنوان عصاره ملت و ایران کوچک نقش تعیین کننده‌ای در امورات مردم دارد در واقع دولت بی مجلس و مجلس بی دولت تفسیر نمی‌شود.

 

شعبانی با بیان اینکه سال‌هاست شاهد راهیابی نمایندگان به مجلس شورای اسلامی و مسئولیت آنها هستیم اظهار داشت: نمایندگان مسند نمایندگی را نردبانی برای پیشرفت خود می‌دانند در واقع شرکت در مجلس ورود به بازی سیاسی و قدرت نمایی است که اولین پله آن مجلس است که البته این جای تاسف دارد.

 

وی با بیان اینکه ما مجلس با صندلی سبز نمی‌خواهیم بلکه مجلسی شیشه‌ای می‌خواهیم تصریح کرد: مجلس باید شفاف باشد و ما به عنوان مردم حق داریم که بدانیم که نماینده ما برای چه آمده و برنامه‌هایش چیست کسانی که این طرح را کلید زدند قطعا در آینده اتفاق خوبی خواهد افتاد.

 

نماینده بسیج دانشجویی از دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که برخی از مسئولین از اجرای طرح شفافیت عصبانی میشوند، گفت: این افراد وجود خود را در این میدانند که از مردم اطلاعاتشان را مخفی کنند ما باید کاری کنیم که به مجلس شیشهای دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات