خبرگزاری بسیج؛ امام جمعه شهرری گفت: شورای نگهبان صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان را عادلانه بررسی می کند و در این مسیر با توجه به حق الناس بر اساس عدالت رفتار کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۹۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید علی شاهچراغی   گفت: افرادی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ثبت نام کرده نیز مطابق قانون حق دارند نسبت به وضعیت خود اعتراض کرده و آن را پیگیری کنند اما این پیگیری ها نباید به تضعیف و زیرسوال بردن ارکان اساسی و مهم نظام منجر شود.

وی با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که از سوی خداوند به ملت ایران هدیه شده و مردم باید مراقب و حافظ انقلاب اسلامی باشند.

شاهچراغی گفت: لطف خدا، رهبری های امام راحل(ره) و وحدت و ایمان مردم باعث شد که توطئه های دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا در بدو پیروزی انقلاب یکی پس از دیگری نقش بر آب شود.

وی گفت: طاغوت حاکم بر ایران تا آخرین لحظه از بیشترین حمایت مستکبرین در سراسر دنیا برخوردار بود چرا که ایران را طعمه ای لذیذ و پرفایده می دانستند اما انقلاب اسلامی بساط آنان را برچید.

شاهچراغی با بیان اینکه امروز آمریکا در ادامه دشمنی های خود با ملت ایران و مسلمانان، گروهک تروریستی داعش را ایجاد و از آن حمایت می کند افزود: این گروهک که فقط منافع سیاسی اقتصادی آمریکا را تامین می کند قصد برهم زدن وحدت مسلمین و بدنام کردن اسلام را دارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره عظیم «خطر جریان های تکفیری» در قم، این کنگره را حرکتی عظیم و مناسب برای تحلیل دقیق و بنیادین جنایت های گروهک های افراطی و تروریستی از جمله داعش ذکر کرد.

 

 

ارسال نظرات