سلیمی ضمن اشاره به اینکه این نوع سرکوب‌ها در نزدیکی انتخابات برای هیچ کس منفعت ندارد بیان داشت: آنچه که از منابع غیررسمی و صرفا مردم به ما گفته شده است احتمالا حدود 60 نفر دستگیر شده ...
کد خبر: ۸۶۲۸۶۸۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ محمد امین سلیمی مسئول تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور ضمن اشاره به برخورد تند نیروی انتظامی با دانشجویان تصریح کرد: برخورد نیروی انتظامی در مقابل تجمع عده‌ای از دانشجویان مومن می‌توانست نرم تر باشد.

این فعال دانشجویی ضمن تاکید براینکه حضور دانشجویان در مقابل وزارت نفت صرفا در جهت اعتراض به قراردادهای نفتی جدید IPC بوده است و هیچ جنبه دیگری ندارد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی می‌توانست نرم تر چنین وقایعی را مدیریت کند آن هم در مقابل عده‌ای دانشجو که صرفا معترض به سیستم جدید قراردادهای نفتی هستند. مطالبه گری دانشجویان در مورد قرارداد های نفتی ادامه خواهد داشت.

سلیمی ضمن اشاره به اینکه این نوع سرکوب‌ها در نزدیکی انتخابات برای هیچ کس منفعت ندارد بیان داشت: آنچه که از منابع غیررسمی و صرفا مردم به ما گفته شده است احتمالا حدود 60 نفر دستگیر شده اند اما هنوز آمار رسمی اعلام نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات