مسئول بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس گفت:واحد بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه استان با اجرای 641 طرح اقتصادی طی سالجاری در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی گام برداشته است.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۸۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا ولی بیگی مسئول بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس در جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی با تشریح تاریخچه تشکیل و حوزه فعالیت های بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان گفت: بسیج سازندگی واقتصاد مقاومتیسپاه بیت المقدس در دو عرصه عمرانی و محرومیت زداییفعالیتمی نماید.

ولی بیگی با اشاره به انجام پروژه های عمرانی انجام شده از سوی واحدبسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: این سازمان در سال گذشته و امسالاعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان در بحث اقتصاد مقاومتی،صرف رفاه هم وطنان و خدمت رسانی به مردم عزیز این استان نموده است.

وی گفت: فعالیت های بسیج سازندگی در زمینه های محرومیت زدایی، اعطای تسهیلات بانکی، کمک به زنان بی سرپرست و محروم، توزیع اقلام همایتی در روستاهای محروم از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

مسئول واحد اقتصاد مقاومتیسپاه بیت المقدس کردستان افزود: واحد اقتصاد مقاومتیبسیج سازندگیسپاه بیت المقدس در سال 1393 در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح ها دراستان 5 میلیارد و 220 میلیون تومان به 597 طرح و در سال جاری 6 میلیارد و 830 میلیون تومان به 440 طرحتسهلاتپرداخت نموده است.

وی افزود: واحد بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس در سال 1393 با اجرای 597 طرح ودر سال 1394 با اجرای 641 طرح توانستهدر راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتیگام برداشته و با اجرای این تعداد طرحموجب اشتغالزایی بیش از 3800نفر در استان شود.

ولی بیگی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری سایر ادارات استان کردستان بتوانیم در خدمت رسانی بهتر به مردم استان گام برداریم چراکه دغدغه اصلی ما خدمت رسانی به مردم ایجاد شغل وتقویت معیشت و اقتصاد خانواده هااست.

گفتنی است جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی امروز با همکاری جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس در اداره کل جهاد کشاورزی سنندج با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولین ادارات استان کردستان برگزار شد.

ارسال نظرات