مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن در انتخابات پیش رو تلاش می کند با مهره چینی بر روی عده ای که پرونده سفید دارند، توطئه های خود را عملی کند.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۶۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی مردمی که در حسینیه شیخ نوائی(ره) خوی برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات آینده خبرگان و مجلس شورای اسلامی بایستی بیشتر از همیشه به فضاهایی که استکبار بواسطه برخی عوامل داخلی قصد دارد در کشور ایجاد کند، دقت وتوجه داشته باشید.

حجت الاسلام حیدر مصلحی افزود: دشمن در تلاش است تا فضای جامعه را به سمت فضایی عاری از ضد استکبار و ضد آمریکایی سوق دهد و اینجاست که باید دید چه کسانی از بکارگیری کلمه استکبار وحشت دارند و می ترسند.

وی تصریح کرد: در انتخابات، فضایی که باید دنبالش برویم، فضای منطبق با مکتب امام(ره) و انقلاب است، یک عده بجای حمایت از قشر آسیب پذیر و مستضعف جامعه، دنبال حاکمیت سرمایه داری در کشور هستند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه معوقات بانکی که این همه در کشور سرو صدا بپاکرده مربوط به 400 نفر مشخص است، افزود: این افراد با زیر پا گذاشتن اصول انقلاب قصد دارند حکومت سرمایه داری راه بیندازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: فتنه 88 فتنه سنگین و با هدف براندازی نظام طراحی شده بود و چراغ مقابله با این فتنه هرگز نباید خاموش شود، عده ای دنبال شعله ور کردن فتنه جدیدی با هدف زیرپاگذاشتن اصول اولیه انقلاب و امام راحل هستند.

وزیر سابق اطلاعات افزود: در فتنه 88 سرویس های اطلاعاتی آمریکا(سیا)، انگلیس(ام.آی.سیکس) و صهیونیست(موصاد) با استفاده از دستگاههای اطلاعاتی منطقه، با تمام قدرت وارد عمل شده و فعالیت کردند.

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: در دستگاههای اطلاعاتی چیزهایی هستند که در حکم ناموس تلقی می شوند که یکی از آنها منبع است و در فتنه 88 شاهد بودیم که سرویسهای اطلاعاتی این سه کشور، تمام خطوط قرمز اطلاعاتی را کنار گذاشته و با هم همکاری کردند و امروز شک نکنید که سفارت انگلیس هم اکنون در فکر طراحی یک فتنه جدید است.

وی گفت: استراتژی سرویس اطلاعاتی انگلیس در به اشتباه انداختن خواص و بکار گیری اراذل و اوباش است و مبرهن است که فتنه جدید بسیار پیچیده تر از سال 88 خواهد بود، چراکه چهره نفاق براحتی قابل لمس نیست.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در بحث حق الناس که رهبری بدان اشاره کردند، برخی علم حق الناس را به دست گرفتند تا شورای نگهبان را بکوبند، افزود: ولی غافل از آن هستند که دشمن در طراحی فتنه جدید که برخی هم در داخل آنها را همراهی می کنند، قصد تعییر ساختاری در نظام را دنبال می کند و برای رسیدن به این نقشه شوم حتی مهره چینی هم کرده اند و لازمه مقابله با این دسیسه، داشتن بصیرت و هوشیاری لازم است.

حجت الاسلام مصلحی افزود: دشمن از اول انقلاب با هدف از بین بردن ولایت فقیه، تمام هستی خود را برای نفوذ روی خواص گذاشته و قطعاً در انتخابات پیش رو نیز با مهره چینی بر روی عده ای که پرونده سفید داشته و صلاحیت هم گرفته اند برنامه ریزی کرده تا در پروسه طولانی مدت به نتیجه برسد.

*طی دو سال گذشته در مذاکرات هسته ای قبح زدایی کردند

عضو مجمع تشخیص مطلحت نظام گفت: در بحث برجام، از ابتدا قرار بر این بود که تمام مذاکرات با 1+5 باشد ولی در طول دو سال گذشته این رویه تغییر کرد و بحث مذاکرات فقط مابین ظریف و کری خلاصه شد و بعد از به نتیجه رسیدن تازه پای 1+5 به میان می آمد، که این همان قبح شکنی به خطوط قرمز انقلاب و حذف روحیه استکبار ستیزی بود.

وی ادامه داد: در مباحث علمی امروز ما در جایگاه بسیار بلندی قرار داریم که بدلیل مسائل امنیتی آنها را به دنیا اعلام نمی کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به تحولات منطقه گفت: بیش از 4 سال است که همه دنیا با هزینه درهم و دلارهای هنگفت سعی در برکناری بشار اسد دارند ولی جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن مقام عظمای ولایت گفته اند که بشار باید بماند و امروز آنهایی که می گویند تحریم ها ایران را به زانو در آورده است، لازم است به این سئوال پاسخ دهند که چطور می شود علیرغم تلاش همه دنیا، ایران به زانو در آمده امروز بشار اسد را سرپا نگه داشته است.

مصلحی ادامه داد: اگر ما تحریم هستیم پس چطور است این همه ماشینهای خارجی شاسی بلند و تشریفاتی وارد کشور می شود و آیا پولهای صرف شده به این خودروها نمی توانست کارخانجات تعطیل شده کشور را به چرخه تولید بازگرداند.

وی گفت: در بودجه سال آینده آمریکا، مبلغی در حدود 2 میلیارد و 380 میلیون دلار برای زیرپاگذاشتن اسلام و انقلاب مصوب شده است و این چیز محرمانه ای نیست، آن چیزی است که خودشان اعلام کرده اند و متأسفانه امروز برخی عناصر داخلی با باور غلط کدخدا، استکبار را همراهی می کنند، استکباری که با هدف خاموش کردن بیداری اسلامی در منطقه و با صرف هزینه های بسیار زیاد با ساختن شهرک های سینمایی هالیوود، اقدام به ساخت فیلمهایی با محتوای اسلام هراسی می کند، استکباری که در مسائل تربیتی، خانوادگی، اجتماعی به بن بست رسیده است.

ارسال نظرات