خبرهای داغ:

گرامیداشت ياد و خاطره شهيد محمدنژاد حافظ كل قرآن كريم در سپاه خوي

در راستاي ترويج فرهنگ ایثار و شهادت ياد و خاطره شهداي گردان306مالك اشتر سپاه خوي گرامي داشته شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۵۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، روحاني گردان 306مالك اشتر در مراسم یادواره شهدا ي گردان که در مقر ستاد گردان برگزار شد، تفكر راهبردي امام(ره) را اصليترين عامل شكست حكومت 2500ساله پهلوي عنوان كرد كه امروزه عزت و پايداري ما در گرو حفظ و صیانت از این تفكر است.

حجت الاسلام نعمت مازاني ادامه داد: مردم پيرو خط امام و رهبري در اين راه از تمام هستي و امكانات خود مي گذرند و بااين كار خود فرهنگ ايثار و شهادت را كه از سيد الشهدا (ع) به وديعه گرفته اند نهادينه مي كنند.

وي گفت: ایثار و شهادت دو فضیلت اخلاقی است که در دین اسلام و فرهنگ اهل بیت(عليهم السلام) بدان اهمیت فراوان داده شده است و براي تبيين نقش و جايگاه فرهنگ ايثار و شهادت كه در جنگ متبلور شد، بيش از هر چيز نيازمند بررسي درست دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس هستيم.

حجت الاسلام مازاني ادامه داد: فرهنگ ايثار و شهادت بايد به عنوان ميراثي گران سنگ در ذهن ملت ايران باقي ‌بماند و از آفت تحريف مصون بماند چرا كه نشر ارزش‌هاي معنوي و اخلاقي با شميم عطر خون شهيدان تأثير به سزايي در اخلاق جوانان داشته و اميد و انگيزه براي مبارزه با استكبار جهاني و همچنين ترويج فرهنگ عاشورايي را به همراه دارد.

روحاني گردان 306مالك اشتر اظهار داشت: در حقيقت بزرگداشت شهيدان از يك سو تعظيم صبر و صلابت و تكريم فخر و شرافت و از سويي تعميم شور و حماسه و تحصيل نور هدايت و تكريم و تجلي است.

اين مراسم همرزمان شهيدان والامقام گردان 306مالك اشتر مصطفي محمدن‍‍ژاد و علي صادق زاده و ادامه يافت و با مداحي مداح اهل بيت و اهداي جوايز به فعالين فرهنگي و مذهبي گردان خاتمه يافت.

ارسال نظرات