خبرهای داغ:
حجت الاسلام رستمي گفت: برنامه هاي سپاه و بسيج در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي طراحي و عملياتي مي شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در جمع مديران عقيدتي سياسي حوزه ها و كانونهاي سپاه اين شهرستان ضمن تبريك و تهنيت فرارسيدن ايام الله دهه فجر اظهار داشت: ايران به بركت انقلاب اسلامي در كل دنيا و در تمامي عرصه ها خصوصا اقتدارعزت و قدرت دارد و حرفي براي زدن.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: نقش تبيين كننده راهبردي سپاه و بسيج در عرصه هايي چون استراتژيكي،حياتي و متوسطه برنامه ريزي و عملياتي مي شود.

وي نهادينه كردن استقلال حاكميت اسلامي را از اهداف عمده استراتژ‍يك عنوان و افزود: مبناي ما تنها به ايران ختم نمي شود چرا كه انقلاب اسلامي داريم و لذا بايد تمام توان و تلاش خود را به ببريم و بنا به فرموده امام مقدمه ظهور آقا را با معناي حقيقي حاكميت اسلامي مهيا سازيم.

حجت الاسلام محمد رستمي حفظ و حراست در امنيت داخلي،تماميت ارضي و استقلال و حاكميت كشور را عمده هدف حياتي و اوليه بسيج و سپاه عنوان كرد و اظهار داشت: بر اين اساس است كه در هر زمان و تحت هر شرايطي كه احساس بكند وارد ميدان مي شود هرجند كار سپاه نظامي گر نباشد.

وي در اين خصوص به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با دريادلان نيروي دريايي سپاه اشاره كرد وگفت: اين براي سبزپوشان افتخار عظيم است كه حضرت آقا فرمودند در مسايل سياسي و موضوعات را همانند برادران نيروي دريايي سپاه عمل كنيد.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود، كمك به احتياجات عمومي مردم و توسعه تكنولوژي اقتصادي و موضوعات فرهنگي سياسي را از اهداف متوسطه نظام برشمرد و خاطر نشان كرد: سپاه و بسيج علاوه بر ماموريت هاي خود در دفاع و مقاومت هر جا كه لازم شد براي رفع احتياجات مردم با روحيه بسيج وارد ميدان مي شود.

حجت الاسلام رستمي در بيان نتيجه سخنراني خود افزود: از جمله اهدافي است كه دشمنان را در رسيدن به خواسته هايشان بر عليه اسلام ناكام مي كند را مي توان به ارتقاء روحيه خود باوري برمبناي سياسي ديني با تكيه بر آيه ان ينصرالله ينصركم و يثبت لي اقدامكم عنوان كرد.

وي درادامه اين بحث افزود: اما نبايد در اين مرحله نقش رهبري و هدايت حكيمانه و شجاعانه ولي امر مسلمين و ورود بسيج و سپاه در عرصه هاي مختلف دفاع و حاكميت توام و همه جانبه از ولي امر مسلمين را ناديده گرفت.

گفتني است بيان مسايل،نكته نظرات و پيشنهادات توسط مديران عقيدتي حوزه ها و اهداي هدايا به تمامي عزيزان از طرف نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي پايان بخش اين مراسم بود.

ارسال نظرات