خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

اخلاق و راست گویی،مهم ترین معیارها برای انتخاب کاندیدای اصلح

امام جمعه بوکان گفت: هر کدام از کاندیداها که دلسوز تر و اخلاق مدار تر باشد از سوی مردم برای حضور در مجلس انتخاب خواهد شد پس لازم است که نامزدها و هوادارانشان طی این مدت رعایت اخلاق و راست گویی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند تا مردم با بصیرت بوکان نیز بتوانند بهترین را روانه بهارستان کنند.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۴۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر و با حضور پرشور مردم برگزار شد انتخابات هفتم اسفند را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: در تاریخ هفتم اسفند ماه انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش داریم که ملت ایران با بصیرت و هوشیاری پای صندوق‌های رای می‌آیند و نماینده های اصلح خود را برای حضور در مجالس خبرگان و شورای اسلامی انتخاب می کنند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در ادامه خطبه اول خود به مسئوله اخلاق در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: نویدهای قرآنی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اخلاق در انتخابات، می بایست سرلوحه کار کاندیداها و همچین ترفداران آنان قرار گیرد تا خدای ناکرده شاهد بی اخلاقی در این مدت کوتاه نباشیم.

وی اظهار کرد: تخریب و سیاه نمایی کاندیدای از طرف رقیب در وهله اول موجب دلسردی مردم و پایین آوردن سطح مشارکت در انتخابات خواهد شد و در وهله دوم باعث ایجاد کینه و دشمنی میان دو نامزد می گردد و هوادران آنان می گردد.

ماموستا خلیفه زاده تصریح کرد: کاندیداها به عنوان رقیب هم در مسابقه ای به نام انتخابات حضور دارند که قضاوت آن را مردم عهده دار هستند و با رای خود فرد پیروز را معرفی می کند پس لازم است منش پهلوانی در این رقابت همچون دیگر مسابقات ورزشی حفظ شود.

امام جمعه بوکان ادامه داد: بی گمان هر کدام از کاندیداها که دلسوز تر و اخلاق مدار تر باشد از سوی مردم برای حضور در مجلس انتخاب خواهد شد پس لازم است که نامزدها و هوادارانشان طی این مدت رعایت اخلاق و راست گویی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند تا مردم با بصیرت بوکان نیز بتوانند بهترین را روانه بهارستان کنند.

ارسال نظرات