خبرهای داغ:

همایش دانش آموزان نخبه نوار مرزی ارومیه برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده لشکر 3 حمزه سید الشهدا(س) گفت: همایش دانش آموزان نخبه نوار مرزی در مناطق مرزی ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۳۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
حسین نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی افزود: این همایش با حضور دانش آموزان 24 دبیرستان منطقه سیلوانا و سرو در زیوه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش 210 تن از دانش آموزان این منطقه که دارای معدل بالای 18 هستند حضور می یابند.

نوری اضافه کرد: دانش آموزان نخبه نوار مرزی ارومیه در این همایش نسبت به ارائه مقالاتی درباره مسایل هسته ای کشور اقدام می کنند.

معاون هماهنگ کننده لشکر 3 حمزه سید الشهدا(س) گفت: در این همایش تعدادی از مسوولین منطقه از جمله بخشداران، شهرداران، مدیران اداره آموزش و پرورش و مدارس شرکت کننده در همایش حضور می یابند.

نوری اظهار کرد: این همایش دومین همایش است و مشابه آن سال گذشته نیز در منطقه سیلوانا و صومای برادوست و ترگور مرگور برگزار شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه تصویری نیز در بخش جنبی این همایش در مباحث مختلف روز از جمله شهادت شیخ نمر و نفرت از این جریان برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده لشکر 3 حمزه سید الشهدا(س) گفت: آگاهی بخشی به دانش آموزان درباره این مطلب که حضور فرهنگی نظام و مسوولان در این مناطق پر رنگ تر است مهمترین هدف از برگزاری چنین برنامه های فرهنگی است.

نوری اظهار کرد: ما با این اقدامات اثبات می کنیم که قومیت ها برای ما تفاوتی ندارند و سنی و شیعه در کمال آرامش و وحدت و برادری با یکدیگر و در کنار هم زندگی می کنند.

وی اضافه کرد: تعامل این نهاد با دانش آموزان در این منطقه در این همایش خلاصه نمی شود و فعالیت های بسیاری توسط سپاه در این نقاط مرزی انجام می شود.

نوری بیان کرد: اغناسازی دانش آموزان، کمک به مدارس در قالب بسته های فرهنگی به دانش آموزان و هدایا به آنان نیز از جمله فعالیت های انجام شده در این مناطق است.

ارسال نظرات