خبرهای داغ:

کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی در سپاه تکاب برگزار شد

برنامه کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی با حضور کارکنان و سربازان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این کارگاه حجت الاسلام و المسلمین علی مسلم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب با اشاره به آیات و روایات در موضوع سبک زندگی فردی و سازمانی گفت : یکی از راه های رسیدن هر انسانی به کمال و موفقیت بهره گیری از الگوهای مناسب است ، هم در زمینه فردی و هم در زمینه اجتماعی و برای ما مسلمانان خداوند متعال بهترین الگو را حضرت پیامبر(ص) که اشرف مخلوقات است قرار داد. آنجا که می فرمایند : لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه (همانا برای شما در اخلاق و رفتار و گفتار و منش حضرت پیامبر (ص) الگوی نیکویی وجود دارد.

علی مسلم در ادامه به الگویی از اخلاق و عفت و حیاء پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: در بعضی ار روایات آمده که حیاء کل دین است و همچنین بیان داشت طبق برداشت قرانی یکی از عوامل بی عفتی و بی حیایی انسانها لقمه حرام است چرا که قرآن می فرمایند : وقتی حضرت آدم و حضرت حوا از درخت ممنوعه خوردند پوشش آنها ریخت و بی حجاب شدند و بعد از آن از بهشت رانده شدند پس می توان گفت یکی از دلایل بی عفتی و بی حیایی و بی حجابی لقمه حرام بوده و همچنین می توان نتیجه گرفت ،بی حجابی و بی عفتی با بهشت و انسانهای بهشتی سنخیتی ندارد.

ارسال نظرات