خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

هدف برنامه های دهه فجر مشارکت حداکثری و تحقق شعار اقتدار و همدلی است

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: برنامه های امسال دهه فجر با هدف حضور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم و شعار اقتدار و همدلی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۲۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد برنامه های دهه فجر گفت: گرامیداشت ایام دهه فجر امسال با شعار "تداوم اقتدار، عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی” برگزار خواهد شد.

وی افزود: هرساله دهه فجر برای تداوم ماندگاری انقلاب اسلامی و با مدیریت تبلیغات اسلامی و مشارکت سپاه و ارتش برگزار می شود که امسال ۲ کمیته از ۲۲ کمیته در بسیج و نیروهای مسلح مستقر شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته در آذربایجان غربی سپاه همانند سال گذشته مسئول برگزاری مراسمات نیروهای مسلح خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد : بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه با موضوعات مختلف در حوزه بسیج و ۱۲ برنامه هم در کمیته نیروهای مسلح اجرا خواهد شد که با توجه به ۳۷مین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ، ۳۷ برنامه بصورت برنامه شاخص تدوین شده است.

او ادامه داد: گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی جزو ضروریاتی است که باید به صورت مردمی و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در سراسر کشور برگزار شود.

وی افزود: باید در این برهه از تاریخ که هجمه های سخت و نرم به سوی نظام و انقلاب اسلامی روان شده با تمام توان و با بصیرت انقلابی خود به دنبال ایجاد جامعه امن از لحاظ دینی و سیاسی باشیم چراکه انجام هرنوع اقدامی از جمله مذاکره باید بر اساس اصول انقلابی و اسلامی باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان با نگاهی به وضعیت مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای اروپایی و برخی تنش های موجود در این راستا، گفت: در میانه مسیر شاهد بودیم که وزیر خارجه کشورمان گهگاهی برخی مسائل را مطرح می کردند که با حضور در میادین زیرزمینی موشکی سپاه و مشاهده قدرت و توان موشکی بار دیگر با توان بیشتر برای حضور در مذاکرات آماده شده و به این ترتیب به نتیجه رسیدن برجام را شاهد شدیم.

سرهنگ وحیدی، بررسی و کنکاش ازهم پاشی انقلاب ها و نهضت های قبلی را نیاز اصلی اصحاب رسانه و متفکران عرصه سیاسی دانست و تصریح کرد: باید ببینیم در شرایط گذشته کدام انقلاب ها و نهضت هایی روی کار آمده اند و با چه روشی از پای درآمده اند تا به این ترتیب زمینه ارتقای وضعیت سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی ایران را فراهم سازیم.

وحیدی گفت: سعی بر این شده که برنامه های تدوین شده بر اساس ۶ هدف "بازخوانی اصول امام (ره)، تبیین استکبار ستیزی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تقویت و همبستگی وفاق ملی و طرح دغدغه های اصل نظام و راه های برونرفت از آنها با توجه به دیدگاه های امام (ره) و رهبری” باشد.

وی افزود : از برنامه های مهم امسال در کمیته نیروهای مسلح میتوان غبارروبی مزار شهداء، نشست همدلی با حضور نیروهای مسلح، اعزام ۵۷ اکیب پزشکی به مناطق محروم، ویزیت رایگان در مراکز درمانی نیروهای مسلح، سرکشی از ۱۳۵۷ خانواده شهید، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن در نقاط مختلف استان را نام برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غری تصریح کرد : برگزاری یادواره های شهدا در شهرهای مختلف بویژه شهرستان شاهین دژ، برگزاری جنگ شادی و شب شعر و خاطره انقلاب با مشارکت بسیج هنرمندان، افتتاح پروژه های مختلف با هدف محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد ریال، افتتاح ۵ سالن ورزشی در شهرهای ارومیه، ماکو و قره ضیاءالدین، اجرای سرود انقلاب با مشارکت ۱۳۵۷ دانش آموز، آغاز اعزام بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنوب و برگزاری جشن انقلاب در ۳۵۷ مسجد را میتوان از برنامه های شاخص کمیته بسیج نام برد.

وحیدی در پایان گفت: در طی ایام دهه فجر ، همایشی با عنوان "عزت ملی و رسانه انقلابی” را با حضور خبرنگاران و بسیج رسانه برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات