مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش خارگ:
مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش خارگ گفت: بصیرت ملت ایران پروژه نفوذ دشمن را ناکام خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۲۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش و امام جمعه موقت خارگ در رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان این جزیره گفت: توفیق حضور در جمع بسیجیان که به فرموده امام(ره) لشکر مخلص خدا هستند را افتخاری برای خود دانست و ادامه داد: بسیج تحت لوای اسلام و قرآن و متعلق به همه است و کانون ایثارگری و عشق به ولایت است .

حجت الاسلام مرادی با اشاره به این که خداوند درسوره توبه، خود داری از جهاد در راه خدا به خاطر تعلقات دنیوی را مورد نکوهش قرارداده اظهار داشت: بسیج که با اخلاص در وسط میدان دفاع از انقلاب اسلامی جانفشانی می کند، مصداق بارز جهاد برای دین خدا و اعتلای اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه موقت خارگ تصریح کرد: بسیج در اندیشه امام امت نیرویی صرفا نظامی نیست بلکه یک تفکر و حرکت سازمان یافته اجتماعی است که در میادین علمی دانشگاهی، تحقیقاتی صنعتی و فرهنگی هنری ایفای نقش می کند .

وی گفت: امثال چمران و علم الهدی که نخبه های علمی بودند ولی تحت لوای اسلام احساس تکلیف کرده و جان خود را فدای انقلاب نمودند را الگوی بسیج دانست .

حجت الاسلام مرادی اظهارداشت: فتح سنگرهای علمی با امکانات مادی امکانپذیر نبوده بلکه با روحیه بسیجی میسر گشته است، در علوم هسته ای طرف مذاکره ما، پنج ابرقدرت دنیا هستند با روحیه بسیجی دکتر احمدی روشن ها همچنین توفیق در علم سلول های بنیادین با روحیه جهادی دکتر عباس آشتیانی ها به دست آمده است .

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش خارگ با تاکید براین که بصیرت ملت پروژه نفوذ دشمن را ناکام خواهد نمود ادامه داد: غرب به زعم باطل خود، تغییر ماهیت و استحاله نظام از رهگذرتوافق هسته ای در دوره پسا برجام را از طریق نفوذ در مراکز حساس کشورمد نظر دارد و در اندیشه تغییر باطن و سیرت انقلاب با حفظ ظاهر اسلامی آن می باشد .

وی تصریح کرد: ملت آگاه ایران در مقابل ترفندهای استکبار، بیدار و هوشیار است و اجازه نخواهد داد عده ای سیاست باز از فضای پسا برجام و لغو تحریم ها در جهت به قدرت رساندن یک جریان خاص سیاسی بهره برداری نماید که نقش بصیرت افزایی بسیج در این مسیر راهگشاست و ملت بسیجی ایران با دقت نظر و بصیرت سیاسی و تبعیت از ولایت، استکبار را درنیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد نمود .

امام جمعه موقت خارگ در پایان ضمن تاکید بر حضور حداکثری ملت پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح اظهار داشت: سوابق و کارنامه کاری نامزدها مشخص کننده آینده آنهاست زیرا هر فرد همان است که گذشته بوده و اظهار امیدواری کرد: با درایت ملت، مجلسی انقلابی با حضور نمایندگانی متعهد و متخصص به منظور خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل خواهد گرفت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات