فرمانده سپاه ثارا... خارگ گفت: منویات رهبر معظم انقلاب، نقشه راه ملت در انتخابات است و حضور پرشور و حداکثری مردم در درجه اول اهمیت قرار دارد .
کد خبر: ۸۶۲۸۶۱۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، عبدالکریم دانش آموز عصر امروز در گردهمایی کارکنان سپاه ثارا... و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج جزیره خارگ ضمن تاکید بر لزوم هوشیاری بسیجیان در مقطع حساس انتخابات اسفندماه، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمونه ای موفق از مردمسالاری دینی برپایه آرای مردم دانست.

دانش آموز اظهارداشت: برابر قانون، ورود نهادهای نظامی از جمله بسیج در احزاب و دسته بندی های سیاسی و دخالت آنان در انتخابات ممنوع بوده ولی آگاهی و بینش سیاسی و بصیرت افزایی در خصوص مسائل سیاسی کشور نه تنها ممنوعیت قانونی ندارد بلکه لازمه کار بسیج می باشد .

وی گفت: تمامی دلسوزان و خدمتگزان نظام، دغدغه آینده ومصلحت کشور را دارند و انتخابات مقطعی تعیین کننده وحساس می باشد زیرا ملت برای چند سال سرنوشت خود و مملکت را به دست عده ای می سپارد که اگر متعهد به آرمانهای انقلاب و دارای تخصص لازم باشد رشد و بالندگی کشور را در پی خواهد داشت .

سرگرد دانش آموز تصریح کرد: منویات رهبر معظم انقلاب، نقشه راه ملت در انتخابات است و حضور پرشور و حداکثری مردم در درجه اول اهمیت قرار دارد .

فرمانده سپاه ثارا... خارگ شاخصه های انتخاب اصلح را تعهد، تخصص، عشق خدمت به مردم، اعتقاد راسخ به آرمانهای انقلاب و عدم همراهی با بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام و پرهیز از سیاسی کاری برشمرد و تبیین این شاخص ها برای مردم را وظیفه بسیج دانست تا مردم خود با در نظر گرفتن این معیارها، مصادیق آن را از بین نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تعیین کنند .

سرگرد دانش آموز همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات را به رعایت قانون توصیه کرد و بیان داشت: در امر انتخابات اعتقاد والتزام عملی همه به قانون، در جامعه آرامش ساز و نشانه شان و منزلت افراد است و غوغا سالاری و اعمال فشار بر نهادهای قانونی را عین قانون گریزی و سلیقه گرایی و نقطه آغاز آسیب و صدمه به کشور دانست .

انتهای پیام/

ارسال نظرات