خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی قزوین :

بیش از 250برنامه در ایام دهه فجربرگزار خواهد شد

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر16 زرهی بیان کرد: در ایام دهه فجر علاوه بر برنامه های مشترک بیش از 250 برنامه در لشکر 16 زرهی انجام خواهدشد.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، صبح امروز نشست خبری کمیته فرماندهان نیروهای مسلح ویژه ستاد دهه‌فجر در لشکر 16 زرهی قزوین برگزارگردید، این نشست که با هماهنگی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش برگزار گردید.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی قزوین:

امیر محمد رضایی جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی قزوین  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام عزیز و شهدا  و تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: ما مردمان ایران زمین از دیار سلمان فارسی توانستیم تحت زعامت رهبر گران قدر انقلاب و امام راحل به پیروزی برسیم.

وی گفت: شما اگر گذری بر انقلاب مصر داشته باشید متوجه خواهید شد که به خاطر نداشتن رهبری توانمند چه سرانجامی پیدا کرد، و نقش ارتش را در آن کشور دیدید اما در ایران اسلامی بدنه ارتش که اکثرا از قاطبه و بدنه ملت بودند به مردم پیوستند و در ادوار مختلف ازجمله هشت سال دفاع مقدس و قائله کردستان ، با تقدیم 2800 شهید و 1934 ازاده سرافراز و 197 شهید جاوید الاثر گواهی این است که ما از ابتدا در دفاع بوده ایم و تا آخر هم دفاع ادامه دارد.

بیش از 250برنامه در ایام دهه فجربرگزار خواهد شد

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر16 زرهی در ادامه افزود: در ایام دهه فجر علاوه بر برنامه های مشترک  بیش از دویست و پنجاه برنامه  در لشکر 16 زرهی انجام خواهدشد، این برنامه ها برابر مصوبات ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد دهه فجر تدارک دیده شده است.

رضایی با اشاره به برنامه‌های درون سازمانی خاطرنشان کرد: در تیپ مستقل پیاده مکانیزه سرلشگر صفوی،پادگان آمادگاه آبیک پادگان منجیل و پایگاه هوا نیروز آبیک مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد  که مختص کلیه رده های پایور و  وظیفه برگزار است.

این مسئول متذکر شد: متناسب با  ورود تاریخی امام راحل رژه موتور سواران را در سطح شهر  با سپاه و ناجا  راس ساعت 9:30 دقیقه به صورت هدفمند برگزار خواهیم کرد و به مردم در امامزاده حسین (ع) به گروه رزم نوازان خواهیم پیوست.

وی اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه  در استان، دیدار با خانواده شهدا وآزادگان،جانبازان، اعزام سخنرانان به مدارس، غبارروبی مزار شهدا با هماهنگی سپاه ارتش  و ناجا در امام زاده حسین (ع)، شرکت در نمازجمعه  روز16 و محفل انس با قران به میزبانی تیپ مستقل 116، مراسم نور افشانی در زمین شقایق که مجوز آن تا ارتفاع 150 متر گرفته شده که همزمان با تکبیر الله اکبر مردم در شب بیست و دوم بهمن خواهد بود و همچنین همزمان با حضور گسترده مردم  در راهپیمایی گلباران  مردم با بالگرد از برنامه‌های شاخص دهه فجر است.

 

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها