نخستین یادواره شهدای ظهور انقلاب استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۲۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نخستین یادواره شهدای ظهور انقلاب مازندران با محوریت دو شهید والامقام حسین علی قلی پور و علی اکبر محمدی از روستای کارنام این شهرستان، شامگاه پنج‌شنبه در حسینیه چهاردانگه ای بلوار کشاورز ساری برگزار شد.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در سخنانی در این مراسم با تاکید بر حفظ عظمت برگزاری یادواره‌های شهدا، اظهار داشت: استقبال مردم از حضور در این مراسمات دارای مفاهیم و آموزه‌های بسیاری است.

وی افزود: شهدا با تاسی از ولی امر مسلمین جهان و به عشق حفظ تمامیت ارضی به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و جاودانه شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا زنده بوده و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند، تصریح کرد: باید با درس آموزی از مکتب و سیره شهیدان، جامعه ای آرمانی، پاک و سعادتمند را برای آیندگان به ارمغان بیاوریم.

طبرسی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق شهدا در مسیر خدا، اخلاص و ارزش‌های دینی بودند و به این درجه نائل شدند، افزود: شهدا جوانمردانه با دشمن زبون مبارزه کرده تا ما اکنون با آرامش و آسایش در کشور زندگی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه انقلاب ما انقلاب شهیدان بوده و ما نباید یاد و نام آنان را از ذهن‌ها دور کنیم، گفت: ولایت پذیری و عشق ولی فقیه بودن شهدا باید در یادواره‌ها شهدا برای نسل جوان جامعه درس آموز شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا شایسته احترام بوده و باید مقام شامخ آنان در جامعه ارج نهاده شود، افزود: بهترین مکان ارج گذاری از مقام شامخ خانواده‌های شهدا در مجالس بزرگداشت فرزندان آنان است.

طبرسی با اشاره به اینکه ملت برای تحکیم پایه‌های نظام مقدس اسلامی باید میراث دار واقعی شهدا باشند، تصریح کرد: حفظ میراث ارزنده شهیدان بر همگان واجب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن امسال حضوری پرشور خواهند داشت، افزود: این ملت وفادار بار دیگر ولایت‌مداری خود را با این حضور حماسی به جهانیان نشان دهند.

وی با اعلام اینکه ایران اسلامی اکنون به مدد استواری و حمیت شهدا اکنون قدرت بلامنازع منطقه تبدیل شده است، گفت: دنیای استکبار قصد دارد ارزش‌های ایثار و شهادت رزمندگان این مرز و بوم را از ما سلب کند.

طبرسی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: دشمن از سردی حضور ملت در 7 اسفند 94 سواستفاده می‌کند، بنابراین ملت بار دیگر با حضور حماسی خود، تمامی توطئه‌های استکبار را نقش برآب می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها