مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مازندران در گفت‌وگو با تسنیم:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به برگزاری ۱۵ یادواره شهدای بسیج کارمندی در سطح ادارات استان طی سال جاری، گفت: هم‌زمان با ایام دهه فجر، یادواره شهدای بسیج کارمندان استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۲۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷



خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری  اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان از امنیت خاصی برخوردار بوده که این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: شهدای ما در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کسانی بودند که مردانه جنگیدند و با ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان، از اسلام، انقلاب و نظام دفاع کردند تا امروز ما بتوانیم با امنیت کامل در جامعه زندگی کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران بیان داشت: در ایام الله دهه فجر این سازمان بیش از 300 عنوان برنامه با موضوع جریان‌سازی گفتمان بازخوانی اصول خط امام راحل و مقابله با تحریف امام خمینی(ره) در پایگاه‌های بسیج ادارات برگزار می‌کند.

وی افزود: امروز همه مردم وظیفه دارند در بقا، استمرار و حفظ انقلاب از تمام توان خود استفاده کنند و با برگزاری شایسته جشن انقلاب و حضور در راهپیمایی 22 بهمن، در راستای اهداف امام راحل و شهدا گام بردارند.

نوری گفت: برگزاری جشن انقلاب، مسابقات فرهنگی ورزشی و اعزام کارمندان با توجه به تخصص آنان به مناطق محروم تحت عنوان برگزاری اردوهای جهادی از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان مازندران بیش از 380 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: تاکنون 15 یادوراه  شهدای شهرستانی برگزار و در ایام دهه فجر نیز چندین  یادواره شهدا برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: این سازمان بیش از 30 هزار عضو دارد که در 500 پایگاه بسیج ادارات فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها