شهردار ابرکوه در جلسه ای با حضور بازرسان نیروی انتظامی استان گفت: هر شهری برای رشد و توسعه خود نیاز به امنیت دارد که این امنیت هم در گرو تلاش بی وقفه پرسنل نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۹۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در جلسه ای که با حضور بازرسان نیروی انتظامی استان یزد، اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه و شهردار در محل دایمی شورا برگزار شد شهردار ابرکوه ضمن تشکر از خدمات بی وقفه پرسنل نیروی انتظامی اظهار کرد: هر شهری برای رشد و توسعه خود نیاز به امنیت دارد که این امنیت هم در گرو تلاش بی وقفه پرسنل نیروی انتظامی است.

حاتمی افزود: اصلاح میادین حادثه خیز در شهر، نصب تابلوهای هشدار دهنده، رفع موانع، رنگ آمیزی و غیره از جمله مواردی بوده است که شهرداری برای رفع موانع ترافیکی و ایجاد امنیت شهروندان در سطح شهر انجام داده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت نصب دوربین های مدار بسته در بعضی از نقاط شهر گفت: شهرستان ابرکوه با توجه به کمبود منابع مالی و اعتباری با مشکلات و محدودیت هایی روبروست، ولی شهرداری یکی از اولویت های خود را ایجاد امنیت شهروندان قرار داده، که به همین منظور آمادگی هر گونه همکاری را با نیروی انتظامی شهرستان اعلام می نماید.

در ادامه این جلسه علیرضا کهدوئیه، نماینده بازرسی نیروی انتظامی استان یزد اظهار داشت: با نصب و فعال سازی و رصد کردن آنها می توان رفتار های هنجار شکن را کنترل کرد.

وی افزود: اگر در شهری بی انضباطی حاکم شود، قطعا جرم رخ می دهد و امروزه برخورد فیزیکی با مجرم جوابگو نخواهد بود و تنها با کنترل و فرهنگ سازی می توان از اشاعه جرم جلوگیری نمود.

کهدوئیه با اشاره به اینکه چشم های بیدار دوربین های مدار بسته می تواند نقش اساسی در کنترل و تنظیم رفتار داشته باشد گفت: استان یزد با نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر و با پیشگیری از جرایم از قبیل تصادف و سرقت و ... موفقیت خوبی را در بر داشته است.

وی خواستار همکاری شهرداری و دیگر ارگان های مرتبط در زمینه ایجاد امنیت شهروندان با نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهرستان شد و گفت: ما شاهد کاهش 40 درصدی آمار جرم در استان با نصب این دوربین ها بوده ایم.

ارسال نظرات