نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سفر رئیس قوه قضائیه به شهرستان قائم‌شهر از مشکلات کارگران کارخانه نساجی مازندران و بازنشستگان البرز مرکزی بیان کرده‌ام که رئیس قوه قضائیه وعده پیگیری دادند.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۴۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌‌الله علی معلمی در نماز جمعه این هفته قائم‌شهر، اظهار کرد: انتخابات فرصت مناسبی است، تا مردم به شکل گزینشی خدمتگزاران انقلاب را در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه باید انتخابات در فضای سالم برگزار شود، افزود: کاندیداها در فضای سالم انتخاباتی، رقابت سالمی داشته و از هرگونه تخریب پرهیز کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند انتخابات را تضعیف کنند‌، اضافه کرد: خدمتگزاران این انقلاب نباید اجازه دهند تا دشمنان به اهداف خود برسند.

امام جمعه قائم‌شهر با تأکید بر اینکه اعضای شورای نگهبان هرگز گزینشی عمل نمی‌کنند، بیان کرد: اعضای شورای نگهبان توسط امام (ره) و مقام معظم رهبری انتخاب شده‌اند و از شرایط لازم برخوردار هستند.

معلمی ادامه داد: داوطلبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون باید شرایط لازم را برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون و موارد مورد نیاز بر صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان تصمیم می‌گیرد، تصریح کرد: در ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری 16 خانم شرکت کردند و با توجه به اعلام شرکت در امتحان خبرگان رهبری فقط دو نفر از آنها در امتحان حضور یافتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: باید برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری، ثبت‌نام‌کنندگان در امتحان مورد نظر شرکت کنند تا مرتبه علمی آنها شناسایی شود.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: باید به افرادی که دارای بصیرت، تفکر و به قانون احترام می‌گذارند، رأی داد.

معلمی با اشاره به اینکه در اجرای برجام، مسئولان مواظب باشند تا فریب آمریکا را نخورند، بیان کرد: مسئولان باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه نیایند و استقامت کنند.

وی درباره دستگیری گروه اشرار توسط نیروی انتظامی مازندران، اضافه کرد: گروهی اشرار از شهرهای مختلف استان مازندران، با ساخت کلیپی در فضای مجازی، سعی در ایجاد وحشت در میان مردم داشتند، اما با درایت نیروی انتظامی تعدادی از آنها دستگیر شدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مراجع قضایی باید از مرخصی‌های بی‌مورد اشرار پرهیز کنند، بیان کرد: تعدادی از مسئولان با اعطای مرخصی و تسهیلات از اشرار حمایت می‌کنند که در این رابطه باید مسئولان قضایی اقدامات لازم انجام دهند.

امام جمعه قائم‌شهر درباره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم به‌وجود آمد و اداره امور کشور نیز با انتخاب مردم انجام‌ می‌شود.

معلمی در پایان گفت: در سفر رئیس قوه قضائیه به شهرستان قائم‌شهر از مشکلات کارگران کارخانه نساجی مازندران و بازنشستگان البرز مرکزی بیان کرده‌ام که رئیس قوه قضائیه وعده پیگیری دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها