امام جمعه بردسكن در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی بخش انابد:
امام جمعه بردسكن بیان داشت: تلاش پزشکان بسیجی در امر خدمت رسانی به محرومان همانند کاري است كه رزمندگان ما در دوران 8 سال دفاع مقدس انجام مي‌دادند.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۳۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام اميني در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی بخش انابد بردسکن كه با حضور مسئولين ادارات، فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج، فرمانده نيروي انتظامي و ساير مسئولين ادارات شهرستان برگزار شد، ضمن تشكر از همكاري و تلاش شبانه روزي ناحيه مقاومت بسيج بردسكن در برپايي اين بيمارستان صحرايي طي سخناني گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبري ما در دهه چهارم انقلاب بنام دهه عدالت و پيشرفت قرار داريم و لذا هر پيشرفت و عدالتي بايد در منظر مردم قرا گيرد.

اميني در ادامه گفت: همه كشورها سه فاكتور را در پيشرفت خود مد نظر قرار مي دهند كه عبارتند از امنيت، معيشت و سلامت كه اگر جامه امنيت و معيشت داشت اما سلامت نداشت هيچ فايده اي ندارد لذا بحث سلامت بحث بسيار مهمي است و تلاش امروز بسيج جامعه پزشكي ما امروز در اين امر متمركز شده است و اين كاري كه امروز در اين بيمارستان صحرايي توسط پزشكان بسيجي انجام مي گيرد بسيار كار مهم و ارزنده اي است و دقيقا مثل مجاهدت در راه خداوند است و شبيه همان كاري است كه قبلا رزمندگان ما در دوران 8 سال دفاع مقدس در دفاع از جان و ناموس و شرف ما انجام مي دادند.

وي در ادامه ابراز داشت: علاوه بر سه فاکتوري كه در پيشرفت كشورها بيان نموديم فاكتور چهارمی نيز وجود دارد به نام ايمان كه مخصوص كشور عزيز ما ايران اسلامي است زيرا در كشور ما بر خلاف ديگر كشورها كه سياست را از ديانت جدا كرده اند سياست و ديانت همراه هم و ملتزم هم هستند و ما بايد در توسعه و تقويت باورهاي ديني مردم تلاش نماييم.

در ادامه مراسم سرهنگ دوم پاسدار علي محبي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بردسكن  ضمن خير مقدم به مسئولين حاضر و بسيجيان گفت: با مساعدت كليه ادارات شهرستان بيمارستان صحرايي در منطقه محروم منطقه برپا شد و از كمك هاي همه ادارات در برپايي اين نمايشگاه تشكر مي نماييم.

محبي اظهار داشت: اين بيمارستان صحرايي وابسته به هيچ حزب و گروهي نيست و تنها هدف آن كمك به ارتقاي سلامت در بين مردم محروم اين منطقه است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها