مسئول بسیج جامعه زنان کردستان از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت 37 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۳۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول بسیج جامعه زنان کردستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر ‌سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است.

وی گفت: دهه فجر از جمله سندهای درخشان در تاریخ ملت ایران است که در آن همه مردم ایران یکپارچه بر علیه رژیم ستم شاهی به پاخاسته و به دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان در ادامه با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر این سازمان برنامه های مختلف و جامعی را در دست اجرا دارد گفت: در این دهه بیش از 50 برنامه شاخص فرهنگی در سطح استان به مناسبت 37 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می کند.

وی در ادامه افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین های دهه فجر اندیشیده شده است که اهم این برنامه ها شامل ، مراسم گرامیداشت دهه فجر در سطح پایگاه ها ،شرکت بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری یادواره ی شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده ی شهدای زن در سطح استان، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی، جلسات شورای عالی قشر، غباررویی مزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری می باشد .

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان تجلیل از خدمین و ماموستاهای مساجد، برگزاری طرح پیوند آسمانی و تهیه ی جهیزیه بری نوعروسان، افتتاح پایگاه های مقاومت، برگزاری جشن های انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، شرکت کلیه بسیجیان در یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

منصوری با بیان اینکه ویژه برنامه های ایام دهه فجر باید به گونه ای اجرایی و مدیریت شود که رنگ وبوی مردمی به خود بگیرد، گفت: دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای نظام به درستی میان مردم بویژه نوجوانان که در ایام انقلاب نبودند، بیان شود.

ارسال نظرات