خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: ۴ هزار و ۷۶۰ نفر در دوره‌های ۳ ماهه کارگاه‌های جنگ نرم آموزش دیده‌اند که از این تعداد ۴۲۰ نفر به‌عنوان مدرسان جنگ نرم در استان‌ها انتخاب شدند و در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۹۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سهراب صلاحی صبح امروز در نخستین کارگاه آینده‌ پژوهی جنگ نرم، اظهار داشت: 4 هزار و 760 نفر در دوره‌های سه ماهه کارگاه‌های جنگ نرم آموزش دیده‌اند که از این تعداد 420‌نفر به عنوان مدرسین جنگ نرم در استان‌ها انتخاب شدند و در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به اهمیت ‌توجه به نفوذ دشمن افزود: رهبر‌ انقلاب تاکید کردند در زمینه نفوذ موضوع فرهنگی و سیاسی مهم‌تر است و باید در برابر نفوذ دشمن در این موضوعات ایستادگی شود.

۴۲۰ مدرس در کشور به تبیین اقدامات دشمن در زمینه جنگ نرم می‌پردازند

صلاحی با‌ اشاره به موضوعات مطرح شده در کارگاه‌های جنگ نرم گفت: مدرسان جنگ‌نرم ‌بر‌اساس عقیده ‌انقلابی‌ای که دارند، وقت خود را به این موضوع اختصاص داده و کارگاهای جنگ نرم را در استان‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور‌ تشکیل می‌دهند و به تبیین اقدامات دشمن برای نفوذ در کشورمان می‌پردازند.

وی‌گفت: پژوهشگاه مجازی جنگ نرم نیز برای اساتید این عرصه در حال فعالیت است و با این اقدام از نظر سیاسی و علمی اساتید را در  استان‌ها حمایت می‌کنیم.
ارسال نظرات