ما اصل تعامل و مصالحه با دنیا هستیم ولی از استقامت برسرآرمانهای اسلامی و یاری مظلومان دست برنخواهیم داشت چرا که برسر این آرمان ها خون دل ها خورده و شهدای گرانقدر را تقدیم کرده ایم و این منطق قرآن و شریعت پاک رسول اکرم(ص)می باشد.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۵۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، امام جمعه عقدادر خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته این شهر ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر گفت:انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57مانند نوری بود که امروزه پرتو آن تمام جهان را روشن کرده و راهنمایی تمام آزدگان جهان گردیده است.

حجة الاسلام حسینی زاده مردم را به هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشنها و مراسمات این دهه خجسته فراخواند و از روز دوازدهم بهمن ماه روز و ورود معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)به میهن به عنوان گُلِ سر سبد انقلاب نام برد.

وی درمورد سفرهای هیات های خارجی به ایران گفت:ما اصل تعامل و مصالحه با دنیا هستیم ولی از استقامت برسرآرمانهای اسلامی و یاری مظلومان دست برنخواهیم داشت چرا که برسر این آرمان ها خون دل ها خورده و شهدای گرانقدر را تقدیم کرده ایم و این منطق قرآن و شریعت پاک رسول اکرم(ص)می باشد.

خطیب جمعه عقدا بیان داشت:در بحث های عبادی به افراد تمکن دار توصیه کرد که آنها در حد توان خود به محرومان جامعه کمک کنند و پس از اندازی را برای آخرت خویش ذخیره نمایند.

حسینی زاده با بیان گرامیداشت روز فنآوری فضایی و تشویق نسل جوان به یادگیری علوم و فنون روز دنیا از دیگر مواردی بود که حجة الاسلام حسینی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر عقدا به آنها اشاره کرد.

ارسال نظرات