حجت الاسلام حسینی:دهه فجر، دهه گفتمان انقلاب اسلامی با جوانان است تا هدف و آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی را گم نکنند و بدانند انقلاب با همان قدرت سال 57 بلکه بسیار قوی تر توسط این ملت بزرگ و جوان انقلابی و به رهبری مقام معظم رهبری، توفنده و پر خروش وباخشم مقدس علیه کفر و استکبار جهانی بی وقفه ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به دیدار رئیس جمهور چین از ایران گفت:هفته گذشته سفررئیس جمهور چین به ایران ودیدار با مقام معظم رهبری را داشتیم.چین بعنوان یکی از قدرتهای اقتصادی جهان است که مواضع اصولیش را در دوران تحریم یعنی دوران هم قسم شدن شیطان بزرگ وشیاطین کوچک غربی علیه ایران را فراموش نمی کنیم که هرگز پشت به ایران نکرد وبا آنان همراه نشد.

وی افزود:چین نه فقط در دوران تحریم شریک اقتصادی ایران بود بلکه دربسیاری از قطعنامه های ظالمانه شورای امنیت وسازمان ملل با آنان همراهی نکرد. مقام معظم رهبری تنظیم روابط استراتژیک 25 ساله میان ایران وچین را درست وحکمت آمیز دانستند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: شورای نگهبان نظر خود در مورد بیش از دوازده هزار داوطب نمایندگی مجلس شورای اسلامی و بیش از 800 نامزد مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد ومراحل قانونی شکایت رد شدگان یا تائید صلاحیت نشدگان در دست اجرا است. برمبنای اصل 99 قانون اساسی شورای نگهبان باید بر کلیه انتخابات نظارت استصوابی داشته باشد تا افراد واجد شرایط را جهت حفظ وحراست از اصل قانون اساسی جمهوری اسلامی که مبتنی بر حاکمیت الهی ومردمی است به مجلسین بفرستد یامتصدی مقام ریاست جمهوری کند. لذا چنانچه کسانی به هر دلیل صلاحیتشان تائید یا محرز نشد هرگز ناراحت و دلسرد نشوند زیرا شورای نگهبان در این خصوص برای آنان نظر داده وهرگز صلاحیتشان برای مسئولیتهای دیگرمخدوش نشده است.مردم باید خود را برای انتخابات به صورت گسترده آماده کنند.چون انتخابات دمیدن روحی تازه بر بدنه جامعه و فرصتی برای نشان دادن بلوغ سیاسی و وفاداری مردم به نظام است.

حسینی به سفر رئیس جمهوری به اروپا اشاره کرد و اظهار داشت. در این سفر چندین سند همکاری در زمینه بهبود و گسترش روابط امضاء شد نکته ارزشی این سفر وامضاء قراردادها این است که عموماً به منابع مادر و زیر ساختی توجه شده است وامکانات مادی در امضاء قراردادها معطوف به کالاهای مصرفی نشده است وباید سیاستهای اقتصادی گذشته که به سوی مصرف گرائی و واردات بی رویه کالاهای مصرفی بود و قطعاً خلاف سیاست اقتصاد مقاومتی است ومنابع مالی کشور را هرز می برد وموجب زمینه های بحران ومواجهه با تکانه های اقتصادی می گردد بکلی زائل شود.

وی خاطر نشان کرد :درشرایط نوین پسا تحریم تفاهم نامه های امضاء شده در سفر ریاست جمهوری به اروپا برای آینده کشور و ملت در زمینه های مختلف بیمه ای و درمانی –کشاورزی –گردشگری –نوسازی ناوگان هوائی و ریلی نوید بخش است.

خطیب جمعه ابرکوه تاکید کرد:باز هم به تیم اقتصادی دولت توصیه میکنم که برای خروج از رکود،تدبیر بخرج دهید-این وام دادنهای پی در پی که فقط با هدف حفظ سرمایه سرمایه داران است کمکی به خروج از رکود نمی کند –کمی به فکر ملت ومصرف کننده باشید .غالب مردم چکهایشان مشکل پیدا کرده وقدرت پاس کردن آنها را ندارند.شما قدرت خرید شهروندان را بیشتر کنید-کاهش نرخ نهائی کالا را برای مصرف کننده در برنامه بگنجانید، کاهش قیمت کالا برای مردم اثربخش تر از دادن وام به آنان جهت خرید کالا است.

حسینی با توجه به خجسته ایام دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 سرآغاز فصلی نوین از تاریخ ایران زمین و به دنبال آن نقطه عطفی شگرف و اثر بخش به سیر زندگی بشریت بود.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه پایان دوران تحقیر جهان اسلام و نقطه آغاز دوران خودباوری و حق طلبی و باطل ستیزی با خیزش های دینی و بیداری اسلامی در جهان اسلام بود گفت: جوانان عزیز ما بدانند که تا قبل از انقلاب، آمریکا و غرب معیار ارزشهای جهانی شناخته می شدند و با خریدن و برده گرفتن شاه و دیگر حکام منطقه درجهان، هرگز نیروی مخالفی را در برابر خود نمی دیدند.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی بهترین قرائت از دین را به جهان عرضه کرد و بر اندام زیبا و آسمانی آن لباس حاکمیت پوشاند و در برابر دو قدرت ظلمانی، دین را به عنوان قدرت نورانی و قدرت سوم جهان معرفی کرد. سپس با رهبریهای داهیانه و پیامبر گونه امام راحل استخوان کمونیست را شکست و بنیان سوسیالیسم را مضمحل کرد و آن را به موزه تاریخ سپرد و قدرتمندانه در برابر آمریکا که یکه تازانه خود را که خدای دهکده جهانی می دانست ایستاد و شیطان بزرگ و قدرت پوشالیش را نزد افکار عمومی و جهانیان، منفور ترین ساخت و به لطف خدا میرود تابا این نفرت افزائی از جبهه کفر و اردوگاه استکبار، زمینه اقبال جهانی را در پذیرش حاکمیت جهانی اسلام به دست توانای ولی الله الاعظم – مهدی موعود (عج) فراهم سازد.

حسینی دهه مبارک فجر را دهه گفتمان انقلاب اسلامی با جوانان خواند و افزود: جوانان هدف و آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی را گم نکنند و بدانند انقلاب با همان قدرت سال 57 بلکه بسیار قوی تر توسط این ملت بزرگ و جوان انقلابی و به رهبری شاگرد اول مکتب امام – مقام معظم رهبری ، توفنده و پر خروش وباخشم مقدس علیه کفر و استکبار جهانی بی وقفه ادامه خواهد یافت .

ارسال نظرات