رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری؛

معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان یکی از ضروریات است

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان را یکی از ضروریات دانست.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۴۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی امروز در نشست خود با اصحاب رسانه و مطبوعات، تبیین حضور شکوهمند مردم در انتخابات و معرفی معیارهای اصلح‌گزینی بر اساس مولفه‌های ارزشی و انقلابی را یکی از رویکردهای دهه فجر امسال دانست و اظهار کرد: امیدواریم مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم دهه فجر سال جاری 27 کمیته فعالیت می‌کند، تصریح کرد: 9 ستاد شهرستانی تشکیل شده است که برنامه‌های دهه فجر  را با محوریت امید آفرینی، همدلی و همزبانی، خودباوری و تبیین شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در استان اجرا می‌کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به اهداف این ستاد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروزه دشمن از هر روش و توطئه در تلاش است که به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند پس در این زمان باید با تبیین معیارهای دشمنی با انقلاب اسلامی، راه نفوذ دشمن به نظام و راه مقابله با آن و تبیین دیدگاه امام در راستای حفظ وحدت و یکپارچه‌سازی رفتاری و گفتاری را به مردم نشان داد که یکی از بهترین زمان‌ها برای آگاه‌سازی مردم برنامه‌های دهه فجر است.

گرجی افزود: انتقال تجربیات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل یکی از وظایف خطیری است که برعهده ما قرار دارد که با درست انجام دادن آن و آگاه‎‌سازی جوانان و راهی برای مقابله با توطئه دشمنان است چرا که آینده این انقلاب در دستان این قشر قرار دارد.

وی بیان کرد: 4 هزار برنامه در دهه فجر سال جاری در نقاط مختلف استان چهار محال و بختیاری برگزار خواهد شد که نواخته شدن 757مورد زنگ انقلاب در مدارس، 173 مراسم میهمانی لاله‌ها از جمله این برنامه‌ها هستند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: در سال جاری در 117 نقطه از استان به‌ صورت متمرکز راهپیمایی 22 بهمن انجام خواهد پذیرفت.


ارسال نظرات