سردار نقدی گفت: بعد از پیروزی انقلاب و درست زمانی که آمریکا و ایران در مقابل هم ایستادند، ایران به پیشرفتهای چشمگیری در حوزه های مختلف دست یافت بنابراین موفقیت‌های امروز به خاطر دیپلماسی و ارتباط با آمریکا نیست بلکه به خاطر مقابله با آمریکا است.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۱۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، رئیس بسیج مستضعفین شب گذشته در همایش فرماندهان بسیج، مربیان حلقه‌های صالحین، گردان‌های عاشورا و الی‌ بیت‌المقدس یزد با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمود«جریانی که می‌خواهد ایران را زیر سلطه آمریکا ببرد، ادامه دارد» اظهار کرد: سلطه آمریکا امروز از راه نفوذ پیگیری می‌شود و ملت ایران باید در برابر این ترفند استکبار جهانی هوشیار باشند.
سردار محمدرضا نقدی افزود: ۳۶ سال پیش ایران در دست آمریکا و مستشارانش بود؛ اتفاقات بسیاری در این مدت رخ داد و آمریکایی که خود صدام را برای جنگ علیه ایران تشویق کرد، صدام را برکنار و خود در این کشور مستقر شد.

وی ادامه داد: در لبنان نیز تفنگداران آمریکایی، ایتالیایی و اسرائیلی مستقر شدند اما شرایط ایران امروز با ۳۶ سال پیش بسیار متفاوت است و در واقع اسلام ما را از اسارت رهایی بخشید و در غزه و لبنان و یمن نیز همین اتفاق خواهد افتاد و آزادی غزه و لبنان نزدیک است.

سردار نقدی بیان کرد: ایران ۳۶ سال پیش گذشته امروز ایرانی است که سه ناو اسرائیلی را در دریا غرق کرد، هشت ناو عربستان را در دریای سرخ منهدم کرد که این نشان از پیشروی اسلام است و همین پیشرفت اسلام باعث شده تا دشمن به شدت احساس خطر کند و برای نابودی مسلمانان نقشه بکشد.

وی همچنین با اشاره به بحث انتخابات عنوان کرد: انتخابات بسیار مهمی پیش‌رو داریم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که روزگار فوق‌العاده حساسی است و بنابراین انتخابات را نباید به عنوان یک مسئله ساده یا رقابت بین‌ جناح‌های سیاسی بدانیم زیرا دشمن به انتخابات و مجلس ما، چشم طمع دوخته و می‌خواهد به آن نفوذ کند.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با هیچ‌یک از ترفندهای خود به نتایجی که مطلوبشان بود، دست نیافتند، افزود: آنها امروز به طراحی پروژه نفوذ پرداخته‌اند و کار نفوذی‌ها این است که یک‌سری مؤسسات مردم‌نهاد درست کرده‌اند که اینها مؤسسات بسیار مخوف اطلاعاتی در ایران هستند و به نام حمایت از حقوق زن و مرد و کودک و …، می‌خواهند نزدیک شوند و موج‌های روانی به راه بیاندازند وهمه چیز را وارونه و آنگونه که خود می خواهند جلوه دهند تا بتوانند بر روی تصمیم گیری های کلان کشور اثر بگذارند.

رئیس بسیج مستضعفین ابراز کرد: این ها می‌خواهند تیترهای روزنامه‌ها را عوض و همه چیز را برعکس کنند و روی تصمیم‌گیری‌ها اثر بگذارند و اجازه ندهند در کشور ما تصمیم صحیح گرفته شود.

وی تصریح کرد: انتخابات یک مسئله ساده یا یک رقابت بین جناح ها و احزاب سیاسی نیست بلکه انتخابات مسئله ای بسیار مهم برای کشور است که دشمنان ما به آن چشم دوخته اند.

سردار نقدی ادامه داد: سلول‌های بنیادین، پیشرفت‌های شگرف پزشکی، علوم هسته‌ای و … را ملت ایران روی پای خود ایستادند و به وجود آوردند نه اینکه براثر دیپلماسی و ارتباط با آمریکا به آن دست یافته باشند.

وی با بیان اینکه در زمان شاه خائن که بیشترین ارتباط را با آمریکا داشتیم، نیمی از کشور ما بی سواد،  ارتش ما ضعیف و شرایط اقتصادی کشور نابسامان بود ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب و درست زمانی که آمریکا و ایران در مقابل هم ایستادند، ایران به پیشرفتهای چشمگیری در حوزه های مختلف علمی، صنعتی و … دست یافت بنابراین موفقیت‌های امروز ایران به خاطر دیپلماسی و ارتباط با آمریکا نیست بلکه به خاطر مقابله با آمریکا است.

سردار نقدی یادآور شد: مردم عراق و سوریه می‌گویند ما می‌خواهیم مانند ایرانی‌ها آزاد باشیم و دشمن می‌خواهد این طومار ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا را در هم بپیچد.

سردار نقدی اظهار داشت: یکی از مواردی که دشمن بسیار به آن چشم امید دارد، انتخابات هفتم اسفندماه است، انتخاباتی که دشمن به آن چشم دوخته و ملت ایران باید هوشیار باشد که چه کسی را انتخاب می‌کند و انتخاب اصلح ما کسی است که از شرافت و عظمت ملت ایران دفاع کند نه اینکه دست دوستی به آمریکا بدهد.

وی تصریح کرد: ما نباید به کسی که از پادشاه بحرین و عربستان آدمکش پول گرفته ولو اینکه «روحانی، سید و رئیس جمهور» بوده باشد، افتخار کنیم زیرا یزد افتخاراتی مانند شهید صدوقی و آیت‌الله خاتمی دارد.

سردار نقدی عنوان کرد: شاه عربستان و بحرین برای فعالیت آن فرد هزینه می‌کنند تا برای انتخاب افراد در مجلس و ریاست جمهوری نظر بدهد بنابراین خویش و قوم بازی را کنار بگذارید و راه حسینی را پیش بگیرید زیرا مسیری که امروز پیش روی ما قرار گرفته، هر چه پیش می‌رویم، پیچیده‌تر می‌شود و این پیچیدگی نشان رسیدن به هدف و پیروزی است.

بعد از پیروزی انقلاب و درست زمانی که آمریکا و ایران در مقابل هم ایستادند، ایران به پیشرفتهای چشمگیری در حوزه های مختلف علمی، صنعتی و … دست یافت بنابراین موفقیت‌های امروز ایران به خاطر دیپلماسی و ارتباط با آمریکا نیست بلکه به خاطر مقابله با آمریکا است.

 

انتهای پیام/
منبع : یزد رسا
ارسال نظرات