خبرهای داغ:
با هدف آمادگی و بالا بردن توان رزمی نیروهای بسیج سازماندهی شده در گردان امام حسین(ع)، تمرین تاکتیکی گردان‎های امام حسین(ع) قاین و زیرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۹۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان زیرکوه ‌در حاشیه برگزاری تمرین تاکتیکی بسیجیان این گردان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: با هدف آمادگی و بالابردن توان رزمی نیروهای بسیج سازماندهی شده در گردان امام حسین(ع)، تمرین تاکتیکی گردانهای امام حسین(ع) قاین و زیرکوه برگزار شد.

مهدی رحیمی با بیان اینکه مدت اجرای این برنامه 72 ساعت به طول خواهد انجامید، خاطرنشان کرد: تمام برنامههایی که در طول یک سال به صورت تئوری آموزش داده شده به صورت عملی در این برنامه اجرا میشود.

فرمانده گردان امام حسین(ع) زیرکوه گفت: این تمرین تاکتیکی در منطقه عمومی جاده مرزی یزدان و در ابعاد هفت و نیم در 10 کیلومتر و در سه قالب ضد هلیبرن، دفاع سیال و متحرک و تاخت شبانه با پشتیبانی گردان امام حسین(ع) شهرستان قاین انجام میشود.

رحیمی با اشاره به اینکه در این تمرین تاکتیکی به همه اهداف مورد نظر رسیدهایم، گفت: بسیج همیشه خود را برای دفاع از مرز و بوم و ارزش‌های انقلاب آماده نگه می‌دارد و خداوند را شاکریم که این قدرت و توان را به نیروهای ما داده است که بتوانیم به اسلام و مسلمانان خدمت کنیم و در مقابل دشمنان با آمادگی کامل بایستیم.

وی با بیان اینکه هر دو گردان با آمادگی و استعداد کامل در این برنامه شرکت کردهاند، تاکید کرد: آمادگی نیروی گردان به صورت هفتهای، ماهانه و فصلی رصد میشود و در حال حاضر به حد مطلوب و مد نظر خود دست یافتهایم.

فرمانده گردان امام حسین(ع) زیرکوه افزود: در شرایط کنونی این آمادگی در نیروهای ما وجود دارد که در برابر دشمن متجاوز قرار گیریم و فرقی نمیکند این دشمن گروههای تکفیری باشد یا استکبار جهانی.

رحیمی یادآور شد: چنانچه دشمن قصد نفوذ به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد،‌ بسیجیان ما پاسخ دندانشکنی به متجاوزان خواهند داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها