خبرهای داغ:
حجت الاسلام صفی خانی خبر داد:

اعزام طلاب مدارس علمیه به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس

حجت الاسلام صفی خانی از اعزام طلاب مدارس علمیه به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۷۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی معاونت امور طلاب ودانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین از اعزام طلاب مدارس علمیه قزوین  به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس راهیان نورخبر داد.

وی گفت: کاروان‌های راهیان نور فرصت خوبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی  می‌باشد که  با دستان خالی با ایمان قوی در برابر دشمن ایستادند تا این خاککشور عزیزمان در تصرف آنها نباشد.

صفی خانی ابراز کرد: رزمندگان دلاور ما با تکیه بر تقوا و توسل به ائمه معصومین توانستند از این خاک مقدس دفاع کنند و در جبهه‌های حق علیه باطل پیروزی های درخشان و ماندگار از خود رقم زدند.

معاونت امور طلاب ودانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: روحانیون نیز به مانند سایر مردم در صحنه‌های جنگ حضور داشتند و نیز پیشگام در تمام عملیات‌های مهم بودند که تعداد شهدای روحانیت در کشور و در استان ما خود گواه این مطلب است .

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور با حضور کارکنان مرکز مدیریت علمیه قزوین و همچنین طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین به این یادمانهای دفاع مقدس اعزام شوند.

صفی خانی بیان کرد: کاروان‌های اعزامی به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد و با همکاری روابط عمومی این سازمان برنامه‌ای ویژه‌ای از مناطق عملیاتی ضبط خواهد شد که در ایام عید از شبکه استانی استان قزوین پخش می‌شود.

این مسئول متذکر شد: امسال نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه قزوین هر روز زندگینامه یکی از شهدای طلاب و روحانی در استان قزوین انتشار یافته تا مردم استان قزوین به خصوص نسل نوجوان و جوان با رشادت‌های روحانیت استان قزوین در 8 سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

صفی خانی از ساخت  فیلم مستند شهدای روحانیت در سال جاری خبر داد، گفت: یکی از اولویت های اصلی این معاونت دیدار با خانواده شهدای روحانیت و همچنین ساخت زندگینامه این شهدا می باشد که با هماهنگی از سوی مدیریت حوزه علمیه قزوین در دستور کار این معاونت قرار دارد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها