شهرک سید جمال الدین شهرستان نظرآباد در گذشته به لحاظ داشتن عاملین تولید و توزیع موادمخدر، اراذل و اوباش و احساس نیاز به یک مکان فرهنگی، ساخت حسینیه فرهنگی در این شهرک آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۹۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
ساخت حسینیه فرهنگی در شهرک سیدجمال الدین نظرآباد


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج
؛ شهرک سید جمال الدین شهرستان نظرآباد در گذشته به لحاظ داشتن عاملین تولید و توزیع موادمخدر، اراذل و اوباش و احساس نیاز به یک مکان فرهنگی، ساخت حسینیه فرهنگی در این شهرک آغاز شد.

بر اساس این گزارش، شهرک سید جمال الدین شهرستان نظرآباد در گذشته به لحاظ داشتن عاملین تولید مواد مخدر و از نوع شیشه و همچنین اراذل و اوباش که کاری جز عیاشی و خدشه دار کردن امنیت روحی و روانی اهالی شهرک سید جمال الدین را نداشتند، به همت نیروی زحمتکش و جان بر کف نیروی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد دستگیر و با درایت های مثال زدنی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد حاج محمد قیومی و پس از طی شدن تشریفات قانونی دی ماه ۱۳۹۴ سه تن از عاملین تولید مواد مخدر و شیشه به دار مجازات آویخته شدند. به همین جهت مسئولین سپاه استان البرز با صلاحدیدهای قبلی خود احداث این حسینیه را در برنامه کاری خود قرار داده بودند تا اینکه کلنگ زنی این حسینیه در حال احداث دی ماه ۱۳۹۴ انجام شد.

این حسینیه فرهنگی که به همت فرماندهی محترم سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد سرهنگ علی کوه خیل، مسئول فرهنگی برادر پاسدار سید حسین حسینی و مسئول مهندسی سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد پاسدار اصغر فضلی در حال آماده شدن می باشد در حال حاضر در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مراحل پی سازی(فونداسیون) آن انجام شده و مراحل اجرای اسکلت فلزی آن در حال انجام است تا مراحل ساخت و ساز آن در روزها و هفته های آتی تکمیل شود.


خبرنگاران افتخاری ؛ ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی
ارسال نظرات