خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهر آبیک:

مردم باید با بصیرت به افراد اصلح در انتخابات رای دهند

خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد: مردم باید با بصیرت به افراد اصلح در انتخابات رای داده و نامزدهای انتخاباتی نیز باید از دادن وعده‌های غیرعملی به مردم دوری کنند.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۸۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولیعصر (عج) این شهر با اشاره به تائید و ردصلاحیت نامزدهای انتخاباتی از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان میزان و معیار است و تصمیمات این شورا باید مورد احترام همگان قرار گیرد.

وی افزود: هیچ فرد عاقلی شورای نگهبان را که میزان و معیار است را تهدید، تضعیف و تخریب نمی‌کند، چرا که تخریب و تهدید شورای نگهبان قانون اساسی گناهی بسیار بزرگ است.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: به فرمایش امام خمینی (ره) توهین و تضعیف فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

وی اضافه کرد: تحریک و تهدید مردم به عدم حضور در انتخابات به دلیل ردصلاحیت نامزدهای انتخاباتی خیانت به نظام محسوب می‌شوند.

امام جمعه شهر آبیک طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات را به مثابه مسابقه ملی و پیروزی این مسابقه را ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت به افراد اصلح در انتخابات رای داده و نامزدهای انتخاباتی نیز باید از دادن وعده‌های غیرعملی به مردم دوری کنند.

موسوی تصریح کرد: در پاسخ به افرادی که عادت کرده‌اند جوانان حزب‌اللهی را تندرو نامگذاری کنند، باید گفت که این جوانان افرادی هستند که به وظیفه انقلابی، ملی، انسانی و دینی خود عمل می‌کنند.

وی بر انجام اقدامات مطلوب در دهه فجر و شرکت شایسته آحاد جامعه در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: از مردم درخواست می‌شود با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با مشت‌های محکم دهان دشمنان نظام را خرد کنند.

خطیب جمعه شهر آبیک با اشاره به اقدام پاسداران جوان و شجاع کشور در دریا علیه تفنگداران آمریکایی در آستانه اجرای برجام ادامه داد: آمریکای متجاوز با این حرکت خود در صدد القای کوتاه آمدن انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های آن بود که با گرفتار شدن ذلت شیطان بزرگ به رخش کشیده شد.

موسوی به برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در 6 بهمن ماه در استان قزوین اشاره کرد و گفت: در این اجلاس سخنرانی‌های متعددی صورت گرفت و حامل پیام مهمی برای مسئولان بود.

وی افزود: پیام اجلاس سراسری نماز به مسئولان این بود که هر کسی در هر موقعیتی باید در ترویج امر نماز تلاش کرده و همت گمارند.

امام جمعه شهر آبیک اظهار کرد: مسئولان نظام اعم از مسئولان رده‌بالا، میانی و پائینی به مفاد آیه 41 سوره مبارکه حج در نهادینه کردن اقامه نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وظیفه خطیرتری بر عهده دارند.

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: طبق روایتی از ائمه اطهار (ع) انسان باید از ارتکاب گناهی که طاقت کیفر آن را ندارد،‌اجتناب کند یعنی باید بر عدم ارتکاب گناه صبر کرده و تسلیم هوای نفس نشوند.

وی اضافه کرد: انسان باید بداند که صبر بر دوری از گناه آسان‌تر بوده و آن تقوا است ولی صبر بر کیفر گناه سخت‌تر و دشوارتر است.

خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد: انسان باید حق تقوا را به نحو شایسته به جای آورد. چرا که تقوا مسلمان بودن انسان را بیمه می‌کند و حقش باید به نحو مطلوب ادا شود.

موسوی با اشاره به اینکه سی و هفتمین سالروز بازگشت امام خمینی (ره) در 12 بهمن ماه و آغاز دهه فجر افزود: به فرمایش معمار کبیر انقلاب، انقلاب ما انفجار نور بود. چرا که با سایر انقلاب‌های به وقوع پیوسته در دنیا متفاوت است و در ادامه مسیر نهضت انبیاء‌الهی و امام حسین (ع) به وقوع پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه در برابر دشمنان اسلام و شیطان بزرگ تسلیم نشده و سر خم نکرده و نمی‌کند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها