امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه انتخاب اصلح را فراهم می‌کند، گفت: سطح مشارکت مردم در آن اقتدار و قدرت جهانی و منطقه‌ای نظام را استمرار می‌بخشد.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۲۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو انتخابات مهمی هستند که وظیفه شرعی همه ماست در آنها شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه انتخاب اصلح را فراهم می‌کند، افزود: تکلیف قانونی همه ماست در این امر مهم سهیم باشیم زیرا بخش زیادی از آینده تصمیمات کشور به نتیجه این انتخابات بستگی دارد.

امام جمعه موقت سنندج افزود: مشارکت بالای مردم در این همه‌پرسی ملی ضمن ایجاد بستری برای انتخاب افراد اصلح، موجب ارتقای هرچه بیشتر امنیت و اقتدار ملت ایران در عرصه‌های تصمیم‌گیری داخلی و خارجی خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک 37مین بهار انقلاب و فرارسیدن ایام الله دهه فجر، ادامه داد: دهه فجر یادآور پایداری، صبر و مقاومت مردم ایران در مقابل نظام طاغوت است که مردم ظلم را نابود و به جای آن نظام جمهوری اسلامی را پایه‌ریزی کردند.

وی در ادامه به برگزاری مراسم‌های خاص سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و بر برگزاری پروشور این برنامه‌ها و راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

امام جمعه سنندج همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت کمک به همنوع اشاره و خاطرنشان کرد: افرادی که از لحاظ مالی در سطح بالایی قرار دارند به نیازمندان جامعه کمک کنند.

ماموستا حسینی در پایان به اهمیت پرداخت زکات اشاره و یادآور شد: پرداخت زکات شکاف طبقاتی میان نیازمندان و ثروتنمندان جامعه را از بین می‌برد و در توسعه و عمران جامعه اسلامی موثر است.

ارسال نظرات