نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مؤمن متقی هیچ‌گاه به دنبال کارهای پوچ و لهو، تجمل گرایی و فخر فروشی نمی رود.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۰۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرکرد با سفارش نمازگزاران آدینه به رعایت تقوای الهی، به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اقتدار ایران اسلامی را مرهون انقلاب دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به ستم ها و ظلم بیشمار رژیم طاغوت علیه مردم ایران اسلامی، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ، ایران اکنون عزتمند است و در برابر قدرت های بزرگ جهان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بر انتخاب فرد صالح از سوی مردم تأکید کرد.

وی، با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری نباید دستخوش بازی های سیاسی، جناحی و گروهی باشد؛ چرا که این مجلس یکی از رکن های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرکرد، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پیوند رهبری و ملت دانست و ادامه داد: ،کسانی باید به مجلس بروند که برای کشور اقتدار آفرین باشند؛ چرا که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیوند رهبری و ملت شکل گرفته است.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در خطبه های این روز نماز جمعه شهرکرد، دغدغه های مؤمنین را برشمرد و استفاده صحیح از عمر را مهم ترین دغدغه مؤمن متقی عنوان کرد.

وی، در ادامه با انتقاد از برگزاری کنسرت‌های متعدد در استان چهارمحال و بختیاری، تأکید کرد: مؤمن متقی هیچ‌گاه به دنبال کارهای پوچ و لهو، تجمل گرایی و فخر فروشی نمی رود.

خطیب جمعه شهرکرد، با نکوهش تشویق برخی مسئولان برای برگزاری کنسرتها در استان، این برنامه ها را رواج گناه محض دانست و خواستار برخورد با ایجاد فضای لهو و لعب و سرگرمی های پوچ در جامعه شد.


ارسال نظرات