حجت الاسلام جواد نصرالله پور ،امام جمعه ارزوئیه مراقب سفره های رنگارنگ، پولهای حرام باشند. افرادی که مطیع امر ولایت هستند شناسایی کنیم و با رای دادن به آنها با خدا معامله کنیم و فریب وعده های دروغین برخی کاندیداها را نخوریم.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۹۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان؛ حجت الاسلام جواد نصرالله پور ،امام جمعه ارزوئیه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه، در خصوص اجلاس بین المللی نماز اظهار داشت:  در این دیدار امام خامنه ای(مد ظله العالی) در پیامی مسئولین ومردم را  به نماز سفارش نمودند. ، و اینکه در ادارات و مدارس به این مسئله اهتمام داشته باشند.



حجت الاسلام نصرالله پور با اشاره به نیاز ضروری شهرستان ارزوئیه به اداره سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در این ۴ ماه بنده ۳۰-۴۰ بار با مسئلولین استان و غیر استان برای راه اندازی سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان تماس گرفتم اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: از همینجا از نماینده و فرماندار  این شهرستان در خواست می کنم که پیگیری کنند چراکه این شهرستان فاقد حتی یک مقر فرهنگی است.

خطیب جمعه ارزوئیه با اشاره به کمبود روحانی در این شهرستان تاکید کرد: علی رغم اینکه در سایر شهرستانها ۳۰-۴۰ روحانی در حال تبلیغ در شهر و روستاها هستند اما تا کنون سازمان تبلیغات اسلامی بافت حتی یک روحانی در اختیار شهرستان ارزوئیه قرار نداده است.

وی حرکت نیروی دریایی سپاه در دستگیری ملوانان آمریکایی را نشان از اقتدار ایران دانست و گفت: این اقدام اولا نشان داد اشراف اطلاعتی نیروهای سپاه بر مرزهای آبی و خاکی چقدر است و کوچکترین پرنده و چرنده آمریکایی نخواهد توانست به مرزهای ما تجاورز کند ولو اشتباها باشد. و از طرفی نشان داد ما دنبال تنش زایی نیز نیستیم.

 

امام جمعه ارزوئیه اشاره ای به هفته  ملی سرطان داشت و گفت: مهمترین عامل سرطان مواد مخدر، غذاهای نامناسب، استرس و اظطراب و ورزش نکردن  می باشد که باید با تغذیه مناسب، دوری از مواد مخدر و مشروبات و ورزش کردن جلو شیوع ان گرفته شود.

 

وی در خصوص دو انتخابات پیش رو توصیه کرد: مردم  باید در این انتخابات  با بصیرت جلو بروند. مراقب سفره های رنگارنگ، پولهای حرام باشند. افرادی که مطیع امر ولایت هستند شناسایی کنیم و با رای دادن به آنها  با خدا معامله کنیم و فریب وعده های دروغین برخی کاندیداها را نخوریم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات