مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

آدرس دادن قبل یا بعد از برجام آدرس غلطی است/اقتصاد مملکت با این وعده و وعیدها درست نخواهد شد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تشدید تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان گفت:آدرس دادن قبل یا بعد از برجام آدرس غلطی است و این وعده و وعیدها کمکی به اقتصاد و معیشت مردم نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ داوود گودرزی دیروز در سومین نشست تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشجویی، با اشاره به برنامه های آمریکا در برجام و پسابرجام گفت: ابر قدرت بودن آمریکایی ها در حال اضمحلال است ولی با این وجود راهبردشان را بر مبنای حفظ قدرت مطلق خود در جهان تنظیم کرده اند که به همین دلیل دنبال راه هایی برای حفظ و کسب قدرت مطلق در جهان هستند.

وی حفظ امنیت و بقای رژیم غاصب صهیونیستی را یکی دیگر از راهبرد های کلان آمریکا در منطقه دانست و گفت: جلوگیری از رشد و نمو ابرقدرت های دیگری نظیر روسیه، از دیگر راهبردهای سیاست خارجی آمریکا در راستای حفظ ابر قدرت بودن خود می باشد که سعی دارند به هر نحوی حد بازیگری روسیه در منطقه را به کمترین مقدار ممکن برسانند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی به پروژه آمریکایی – صهیونیستی فتنه 88 و نقش آن در براندازی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ابتدا سعی داشتند از راه ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان به نظام ضربه بزنند و پس از آن با حربه تحریم های اقتصادی به مبارزه با نظام پرداختند.

وی افزود: آمریکایی ها، تحریم و استفاده از ابزار اقتصادی برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران را آخرین راه فشار بر ایران دانستند و از این طریق ورود کردند که به لطف خدا این بار نیز با حضور و استقامت مردم با شکست روبرو شدند.

گودرزی با اشاره به ظلمی که از سوی فتنه گران در سال 88 به کشور وارد شد گفت: بر اساس نظر آیت‌الله منتظری که سران فتنه وی را قبول دارند اگر کسی چه با وسیله گرم و چه سرد در جامعه ایجاد رعب و وحشت کند مفسد فی‌الارض و مجازات آن اعدام است.

وی افزود: سران فتنه نزدیک به هشت ماه رعب و وحشت ایجاد کردند و میلیارد ها دلار به اموال عمومی و بیت المال خسارت وارد کرده و باعث شادی دشمنان شده اند به طوری که  تحریم‌های ظالمانه نیز از همین مسئله آغاز شد.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان با اشاره به تشدید تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان گفت:آدرس دادن قبل یا بعد از برجام آدرس غلطی است و این وعده و وعیدها کمکی به اقتصاد و معیشت مردم نخواهد کرد
ارسال نظرات