خبرهای داغ:
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با برپایی یادواره شهدا فراگیر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۶۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،یادواره سردار شهید توکل قلاوند جانشین اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف شامگاه امشب و با حضور آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، امام جمعه اندیمشک،جمعی از همرزمان شهید،مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور در این یادواره با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: برگزاری این یادواره‌ها موجب ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی افزود: این شهید گران‌قدر یکی از فرماندهان دفاع مقدس بوده که جان شیرین خود را در راه دفاع از ناموس و شرف این کشور تقدیم خداوند کرده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی هیچ‌گاه نتوانسته است که ملت ایران را از راه ولایت خارج کند و برخلاف توطئه‌های اعتقاد آنان را در مسیر ولایت و شهدا مستحکم‌تر کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عزت، افتخار ،حرکت و اوج گرفتن ملت ایران اسلامی به سبب وجود ولایت‌فقیه است.

بر اساس این گزارش، بیان خاطره از سوی همرزمان شهید، پخش نماهنگ سخنان مقام معظم رهبری و کلیپ درباره شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

سردار شهید توکل قلاوند مسئول اطلاعات عملیات تیپ 17 علی بن ابیطالب(ع) و جانشین اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف در بهمن‌ماه سال 1361 حین عملیات شناسایی در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی در منطقه فکه به‌همراه سرداران حسن باقری، بقایی، رضوانی و مومنیان آسمانی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها