خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: خوزستان با داشتن پتانسل بالا دچار بیکاری شدید است و لزوم توجه مسئولان استان برای جذب سرمایه‌گذار را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۶۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت‌​الله سیدعلی محمد موسوی‌جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه‌فجر و تشکیل کمیته کاخ سفید در روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این کار آمریکا بی‌نتیجه ماند و نقشه آنها نقش بر آب شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به لطف امام زمان(عج) و رهبری امام خمینی(ره) حکومت نظامی آن زمان را در هم کوبید و طاغوت به زباله‌دان تاریخ فرستاده شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه انقلاب درس‌های بزرگی برای ما  گذاشته، خاطرنشان کرد: ملت ما با شناخت نسبت به این انقلابی که آرزوی انبیای الهی و نتیجه خون شهدای والامقام است وفادار هستند.

موسوی جزایری با اشاره به سفر ریاست جمهور به اروپا، گفت: این یک سفر دارای پیروزی بود که طی آن قراردادهای با موفقیتی حاصل شد.

وی ادامه داد: امید است این ارتباط و قراردادها همراه با عزت باشد تا با استفاده از این برنامه ما بتوانیم در بالاترین نقطه اقتدار جای بگیریم.

موسوی‌جزایری با بیان اینکه این قراردادها به‌دلیل احتیاج کشورها به تکنولوژی همدیگر بسته می‌شوند، تصریح کرد: از دولت تشکر می‌کنیم زیرا پس از لغو تحریم‌های ضد کشور این کار باید صورت می‌گرفت، اما باید به اینکه ایران یک کشور تولیدکننده است توجه داشته باشیم تا کارگران و تولیدکنندگان کشورمان بیکار نشوند.

*لزوم ورود سرمایه‌گذار به خوزستان برای رفع مشکل بیکاری

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید کالاهایی که در کشور تولید می‌شوند ولی آن از خارج وارد می‌شوند را حرام بدانند، عنوان کرد: در پساتحریم سرمایه‌گذاری‌ها فراوان می‌شود اما باید نسبت به استان خوزستان توجه صورت بگیرد.

خطیب جمعه اهواز اضافه کرد: به‌وجود آوردن شغل و کار نیازمند توجه بخش خصوصی و افراد سرمایه‌گذار است اما مانند این است که مسئولان در خوزستان بر عدم تحویل گرفتن سرمایه‌گذار خارجی قسم خورده‌اند و این سرمایه‌گذاران خارجی در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، تبریز و... حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مساله نشان‌دهنده این است که مسئولان به این موضوع توجهی ندارند، گفت: تذکراتی در این راستا صورت گرفته است ولی این عدم توجه نگران‌کننده است.

موسوی‌جزایری با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان خوزستان و بیکاری‌های زیاد در آن خاطرنشان کرد: عدم حمایت و توجه مسئولان استان باعث بیداد کردن مساله بیکاری در استان خوزستان شده است و از این رو باید مسئولان با حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها در استان طلسم بیکاری و مشکلات کار را بشکنند.

وی با بیان اینکه پسافرجام یک فرصت مناسب برای رفع بیکاری و انجام سرمایه‌گذاری است، تشریح کرد: در مبحث بیکاری باید اقدام صورت بگیرد، همه باید در قیامت پاسخ‌گوی بیکاران باشند.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به ساخت ایوان حضرت زهرا(ص) در استان خوزستان، افزود: ایوان حضرت زهرا(ص) و امام علی(ع) با دستان مردم این استان ساخته شد و اینک کار افتتاح آن افتخاری برای مردم خوزستان است.

*انتخابات یک حماسه بزرگ است

موسوی‌جزایری با اشاره به انتخابات و صلاحیت‌های انتخاباتی گفت: انتخابات یک حماسه بزرگ است که ما در پیش خواهیم داشت که مرحله‌ای ثبت‌نام آن سپری شد.

وی با اشاره به عدم تائید صلاحیت برخی از کاندیداها تصریح کرد: صلاحیت عده‌ای که تائید نشده‌اند توسط شورای نگهبان بررسی و رسیدگی می‌شود و آنچه که توسط این شورا اعلام شود محترم و قابل قبول بوده و این یک نظر نهایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها