خبرهای داغ:
مرجع تقلید عالم تشیع:

افراد دارا باید در تسهیل شرایط ازدواج جوانان فعالیت کنند

خبرگزاری بسیج: آیت الله مظاهری در جلسه اخلاق این هفته خود با اشاره به زندگی معصومین(ع) گفت: وقتی حضرت زهرا(س) در شب عروسی خود لباس عروسی را به فقیر می بخشد این نشان از لذت ایشان در خدمت به مردم است و دلبستگی به دنیا ندارد.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۴۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت الله مظاهری در جلسه اخلاق این هفته خود با اشاره به زندگی معصومین(ع) گفت: وقتی حضرت زهرا(س) در شب عروسی خود لباس عروسی را به فقیر می بخشد این نشان از لذت ایشان در خدمت به مردم است و دلبستگی به دنیا ندارد.

وی ادامه داد: بعضی از مردم در حال حاضر دلبستگی به دنیا دارند و خود را به مسائل دنیایی مشغول کرده اند؛ دلبستگی مردم به دنیا، مانع طاعت الهی و خدمت به خلق که از اهداف خلقت انسان‏ می باشد، شده است

مرجع تقلید عالم تشیع بیان داشت: خدمت به مردم و انجام واجبات نباید برای ما سخت شود بلکه باید در این مسیر گام های اساسی و خوبی را برداریم و این کارها برایمان نسبت به کارهای دنیایی لذت بخش تر باشد.

وی افزود: تسهیل برای انجام ازدواج جوانان و تامین نیازهای افراد نیازمند در جامعه امروز لازم است که این کارها مایه برکت و سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود.

آیت الله مظاهری گفت: انسان باید راه اصلی زندگی را بشناسد و در این مسیر قرار گیرد که مسیر زندگی پیامبر(ص) و اهل البیت(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این مسیر قرار گرفته سعادت دنیا و آخرت را بدست آورده اند و برای آن ها دلبستگی های دنیایی لذت نیست بلکه کسب رضایت الهی و دیدار با معشوق برای آن ها لذت است که نماز شب نمونه ای از لذت های آنهاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار