رنجبر ماهانی تصریح کرد:می گویند اینقدر نگویید فتنه، خوب شما هم اینقدر فتنه نکنید تا ماهم نگوییم فتنه.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به بازگشت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ ، اظهار داشت:امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت دهه فجر فرمودند،برگزاری دهه‌ فجر، باید مثل برگزاری جشن نیمه‌ شعبان باشد.
امام جمعه ریگان با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم در کشور هستم، افزود:امام خمینی (ره) فرمودند،تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست که همه ما باید بپذیریم،من هشدار می‏‌دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است.
رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه در صحنه انتخابات قریب به ۹۰۰۰ هزار نفر در کشور صلاحیت آنها احراز نشده است،تصریح کرد:قریب به ۷۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان در انتخابات  تخلفات اداری و غیر اداری در محاکم قضایی و دستگاه های مختلف داشته اند.
وی اضافه کرد:برخی رد صلاحیت شده ها در کشور با گروهک های ضد انقلاب و برانداز نظام در ارتباط بوده اند و برخی با سران فتنه در ارتباط و نفوذی دشمن هستند.
خطیب جمعه ریگان عنوان کرد:امروز پسماندهای فتنه ۸۸ اهرم فشار علیه نظام و شورای نگهبان قرار داده اند،استانداران و کارگزاران نظام می گویند استعفاء دهید تا نظام تسلیم شود ،همین افراد بودند در فتنه ۸۸ اعلام می کردند بریزید داخل کوچه و خیابان و انتخابات باطل است. و با بصیرت رهبر معظم انقلاب آب از آب هم تکان نخواهد خورد.
رنجبر ماهانی تصریح کرد:می گویند اینقدر نگویید فتنه، خوب شما هم اینقدر فتنه نکنید تا ماهم نگوییم فتنه.
وی اشاره داشت به پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز و بیان داشت:حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند،با ترویج نماز و رهنمون ساختن جامعه به سوی نماز بخش قابل توجهی از معضلات و آسیب های جامعه کاسته خواهد شد،یکی از بهترین راه ها برای سلامت معنوی و روحی مردم ، جامعه ما ترویج و احیای نماز است.
رنجبر ماهانی خاطر نشان کرد:امروز احیای نماز در ادارات ، فضاهای آموزشی ، مدارس و دانشگاه ها از  ضروریات و اولویت های مسئولین است.
وی در پایان اشاره داشت به سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای  در دیدار دست اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان در هفته های گذشته و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند،آن افرادی که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند و رای دهند ،اما نه این کسی که نظام را قبول ندارد بخواهد به مجلس بفرستند.

ارسال نظرات