خبرهای داغ:
من به اين آقايان هشدار می ‏دهم كه تضعيف و توهين به فقهاى‏ شوراى‏ نگهبان‏ امرى خطرناك براى كشور و اسلام است
کد خبر: ۸۶۲۸۰۳۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در حمایت از شورای نگهبان بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر همه اشخاصى كه در كشورمان هستند و همه گروه‌هايى كه در كشور هستند و همه نهادهايى كه در سرتاسر كشور هستند به قانون خاضع بشويم و قانون‏ را محترم بشمريم، هيچ اختلافى پيش نخواهد آمد. اختلافات از راه قانون‏شكني‌ها پيش مى‏آيد.(صحیفه امام، ج14، ص 414)

من به اين آقايان هشدار مى‏دهم كه تضعيف و توهين به فقهاى‏ شوراى‏ نگهبان‏ امرى خطرناك براى كشور و اسلام است‏(صحیفه امام، ج 18، ص 431) حضرت امام خمینی (ره)

به حق باید اذعان نمود که شورای نگهبان یکی از مهم‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، و تضمین کننده سلامت و اسلامیت آن است و خداوند سبحان را سپاسگزاریم که در طول دوران بعد از انقلاب، این نهاد پر ثمر و رکن رکین به منزله چشمی بیدار و تیزبین توانسته است با هوشمندی، دقت نظر و به نیکی و شایستگی نگهبان نظام باشد و با سعه صدر در مقابل انواع شایعه‌سازی‌ها، بدگوئی‌ها و بداندیشی‌های جاهلانه عناصر مغرض و معاند استقامت کند و با شجاعت و صلابت به وطیفه قانونی مصرح در قانون اساسی عمل نماید و سدی سدید در برابر نفوذ دشمنان و بدخواهان باشد. در بیش از سه دهه از سالهای پس انقلاب که دشمن مترصد نفوذ در نهادهای تصمیم ساز، تصمیم گیر و اجرائیِ: مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و پست حساس ریاست جمهوری بوده است این دشمن شناسی و نگهبانی به موقع شورای نگهبان بود که مانع نفوذ در این مراکز حساس و تأثیرگذار شد و موجبات آرامش و اطمینان آحاد ملت متدین و ایثارگر کشور را فراهم آورد.

این نگهبان بصیر و امین هم اکنون در حال انجام یکی از حساس ترین مأموریت‌های قانونی خویش، یعنی اعلام اسامی افراد صلاحیت دار و بررسی اعتراضات نامزدهای احراز صلاحیت نشده ی دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می‌باشد و مدتی است که شبانه روز مجدانه و مجاهدانه به انجام هرچه بهتر این وظیفه خطیر اهتمام می‌نماید.

ما اعضاء بسیج اساتید حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از زحمات طاقت فرسای این حافظان حریم اسلامیت و جمهوریت نظام، مصرانه انتظار و استدعا داریم:

1 . همچون گذشته بدون اعتنا به هیاهوها و جنجال آفرینی‌های عناصر معاند و جریانات فرصت طلب و اصحاب ثروت و قدرت، فقط به فقط تأمین رضایت الهی را مد نظر قرار دهند که با جلوگیری از ورود و نفوذ افراد فاقد صلاحیت به خانه ملت و مجلس خبرگان میسر خواهد شد.

2 .  امروز که چشم امید دشمنان اسلام و نظام اسلامی به جریان‌های غرب‌گرا، دین گریز و دین برانداز است تا از این طریق موفق به استحاله نظام اسلامی شوند، انتظار داریم بیش از پیش خطرات نفوذ این گونه تفکرات، مد نظر بوده و همچون بنیانی مرصوص ارزشهای اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر نفوذ آنان حفظ و حراست نماید.

3 .  ما به عنوان بخش کوچکی از ملت خداجوی ایران، خواستار قاطعیت، مقاومت و صلابت هرچه بیشتر این حافظان و نگهبانان اسلام و نظام اسلامی، در برابر زیاده‌خواهی‌های غیر قانونی گروه‌ها، احزاب و جریانات معاند و منحرف هستیم و اطمینان داریمبه این خواست به حق ملت فهیم، بصیر، ایثارگر و شهید داده پاسخ مثبت خواهند داد و همانند گذشته موجبات اطمینان آنان را فراهم خواهند آورد.

مطمئناً توفیقات و پاداش الهی و دعای خیر ملت مسلمان و خداجوی ایران همواره قرینمرزبانان اسلامیت و جمهوریت نظام خواهد بود. ان شاء الله.


ارسال نظرات
پر بیننده ها