خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: شهدای مدافع حرم نماد عینی دفاع از وحدت مسلمین و مبارزه با خطر جریان های تکفیری هستند.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۲۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

حجت الاسلام احمد ولی زاده در حاشیه حضور در کنگره بین المللی خطر جریان های تکفیری برای اسلام، مسلمین و بشریت به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ابراز کرد: خداوند متعال در آیه شریفه "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا" مسلمانان را به وحدت و اتحاد امر نموده است.

وی افزود: امام عظیم الشان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پایه گذار وحدت جوامع اسلامی و جهان بشریت است و ان شاءالله انقلاب اسلامی ایران، با تحقق وحدت جهان اسلام، به انقلاب جهانی امام عصر(عج) منتهی خواهد شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد امت اسلام چه شیعه و چه سنی با تبعیت از رهنمودهای قرآن کریم، در مقابل توطئه استکبار جهانی بخصوص آمریکا، صهیونیست، اسرائیل و انگلیس که تلاش می کنند با اسلام سازی آمریکایی، انگلیسی و ترویج تشیع لندنی، تکفیری و داعشی، در سطح جهان اسلام تفرقه و تشتت و انحراف ایجاد کنند، مبارزه نمایند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت علمای اسلام در برابر این نوع دسیسه های دشمنان خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران به عنوان عالی ترین مدافع اسلام ناب محمدی(ص) نقش برجسته ای در دفاع از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) دارد و امروز در حد توان، در هر جای جهان اسلام که ضرورت ایجاب نماید، نقش آفرینی می کند و این نقش آفرینی و لبیک گویی به امام و مراد خویش را افتخار بزرگی برای خود می داند.

ولی زاده جانفشانی شهدای مدافع حرم را سند عینی دفاع جانانه از قرآن و عترت و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) خواند، سپس با اشاره به تاثیر برگزاری کنگره بین المللی مبارزه با خطر جریان های تکفیری ادامه داد: مرجعیت شیعه با محوریت ولایت فقیه به عنوان مسئولیت دینی خود در ایجاد وحدت و روشنگری نسبت به جریان های تکفیری، به پا خاسته و با برگزاری همایش های گوناگون روشنگری از جمله این دو اجلاس مهم در قم، گام موثری در آگاهسازی جوانان و خنثی سازی فتنه ها و توطئه های دشمنان برداشته است که این اقدام، البته بسیار قابل ستایش است.


ارسال نظرات