امام جمعه اشکذر هشدار داد:

«نفوذ» پروژه جدید دشمن در انحراف صراط مستقیم انقلاب/ واردات، تولید داخلی را به رکود نکشاند

امام جمعه اشکذر نفوذ را پروژه جدید دشمن در جلوگیری از صراط مستقیم انقلاب دانست و گفت: دشمن شدیداً به دنبال نفوذ است و تجربه نشان داده هر جا مذاکره کرده‌ایم و یک روزنه برای آمریکایی‌ها ایجاد شده، نفوذ کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۲۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه اشکذر با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبری‌ هوشمندانه امام خمینی (ره) و مجاهدت‌های ملت غیور ایران منجر به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و غلبه بر نظام ستمشاهی شد و فرصت انقلاب اسلامی یک فرصت گرانبها و ارزشمند است که باید با دقت از آن صیانت کرد.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر افزود: دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی است تا نسل جوان جامعه امروز با مجاهدت‌های فراوان نسل انقلاب آگاه و بتوانند وضعیت امروز را با گذشته مقایسه کنند.

وی با یادآوری دشمنی ها و توطئه هایی که دشمنان انقلاب از ابتدا تا کنون در حق ملت ایران روا داشته اند، خاطر نشان کرد: ملت ایران با خودباوری و حفظ استقلال و وحدت و عظمت خود در مقابل همه توطئه‌ها ایستادگی کرد و امروز شاهد دستاوردهای عظیم داخلی و بین‌المللی برای آن هستیم.

امام جمعه اشکذر نفوذ را پروژه جدید دشمن در جلوگیری از صراط مستقیم انقلاب دانست و گفت: دشمن شدیداً به دنبال نفوذ است و تجربه نشان داده هر جا مذاکره کرده‌ایم و یک روزنه برای آمریکایی‌ها ایجاد شده، نفوذ کرده‌اند بنابراین باید بسیار مراقب باشیم چرا که دشمن به دنبال نفوذ در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

حجت الاسلام طالبیان یکی از نگرانی‌ها را در دوران پسابرجام، ورود سیل گسترده کالاهای غربی به کشور دانست و افزود: پسابرجام باید زمینه‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی باشد زیرا حرکت و تکاپو برای کار و تلاش موجب نجات کشور است.

وی در پایان گفت: نباید با اجرای برجام واردات به کشور گسترش پیدا کند و تولید داخلی به رکود کشیده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار