امام جمعه هرات ؛

اعتراف کشورهای غربی نسبت به قدرت ایران در منطقه/متضرر شدن غربی ها از تحریم ایران

امام جمعه هرات گفت: مقام فرانسوی اعتراف کرد که بیشترین ضرر را از تحریم ایران متحمل شدیم و رغبت سرمایه داران خارجی برای حضور در ایران اهمیت استراتژیک و بازار های متنوع ایران است.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۲۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم،خطیب نماز جمعه این هفته هراتبالاترین و بهترین سفارش خداوند و پیامبران و معصومین را تقوا معرفی و اظهار داشت: تقوا را میشود در چارچوب زندگی به کار برد.

«حجت الاسلام جعفری» گفت: اگر ما به آثارات و عواقب اعمال خود واقف باشیم کارهایمان با برنامه به پیش خواهد رفت و به حقوق غیر تجاوز نخواهد شد و رضایت خداوند هم درپیش خواهد داشت.

حجت الاسلام جعفری در خطبه دوم به دهه مبارک فجر اشاره کرد و‌ با بیانی آشنا خاطر نشان کرد: انقلاب ما انفجار نور بود

وی ضمن مقایسه حکومت های دینی و طاغوتی افزود: حکومت الهی یک حکومت دینی و مکتبی است و رمز ماندگاری و موفقیت حکومت اسلامی ثمره خون شهدا در ادوار چهار دهه انقلاب است.

جعفری فشار چند دهه کشورهای غربی به نظام اسلامی را بی فایده دانست و گفت: خود آنها پی بردند که ملت ایران از تهدید واهمه ای ندارند که نمونه ی آن سفر رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه است که خود مقام فرانسوی اعتراف کرد که بیشترین ضرر را از تحریم ایران متحمل شدیم و رغبت سرمایه داران خارجی برای حضور در ایران اهمیت استراتژیک و بازار های متنوع ایران است.

حجت الاسلام جعفری در خطبه اول در مورد تقوا و خطبه دوم درمورد دهه فجر صحبت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار