استاد حوزه و دانشگاه در یزد با بیان اینکه خانواده‌های ایرانی با بی‌اطلاعی و نداشتن آگاهی لازم از این وسیله به عنوان سرگرمی در بین اعضای خانواده خود استفاده می‌کنند، گفت: لازم است خانواده‌ها بصیرت خود را بالا برده وتحت تأثیر این هجمه‌ها قرار نگیرند.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۱۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد ابایی درباره آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای تصریح کرد: در سال‌های اخیر شبکه‌های متعدد فارسی‌زبان راه‌اندازی شده که بخش قابل توجهی از آنها به منظور تأثیرگذاری بر فرهنگ ایرانی‌ ـ اسلامی با رویکرد تهاجمی و تخریبی داشته‌ است.

وی گفت: بروز مشکلات مختلف از جمله نابسامانی و از هم‌گسیختگی کانون خانواده به عنوان اصیل‌ترین و مقدس‌ترین نهاد اجتماعی یکی از مسایل نگران‌کننده جامعه امروز است.

استاد حوزه و دانشگاه از جمله اقدامات شبکه‌های ماهواره‌ای را ترویج اسلام‌هراسی توسط شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای در بین غیر مسلمانان بیان کرد و افزود: در این بحبوحه وظیفه مسلمانان و خانواد های ایرانی به ویژه خانواده ها یزدی است که چهره رحمانی دین را ترویج نمایند.

آبایی گفت: منکراتی چون شهوت‌پرستی با عادی سازی روابط محرم ونامحرم، شراب وشراب‌خواری، مواد مخدر صنعتی وغیر صنعتی اینها همه ابزار‌های تخریب کننده بنیان خانواده‌های ایرانی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای است.

وی رسانه را مهمترین وسیله دشمنان اسلام برای پیشبرد اهداف خود بیان کرد و افزود: تخریب بنیادهای اعتقادی با شبهه افکنی از دیگر حربه‌های دشمن است که در شبکه‌ای ماهواره‌ای انجام می شود.

این مشاور خانواده تصریح کرد: در حال حاضر هدف از جنگ نرم تسخیر افکار جوانان و نوجوانان است و می‌توان از صهیونیست‌ها به عنوان بزرگترین حامی رسانه‌های غربی یاد کرد.

استاد آبایی بر اهمیت بررسی تاثیرهای مخرب ماهواره تأکید کرد و ادامه داد: یکی از اهداف ماهواره‌ها این است که جامعه ایران اسلامی را از درون تهی کرده و کاری را که در جبهه نظامی و جنگ سخت نتوانست با بمب و موشک انجام دهد، در جبهه فرهنگی و جنگ نرم انجام دهد. 

یزدبانو

ارسال نظرات