آیت الله حسینی همدانی گفت: اسلام همچون گذشته با قدرت است و نه تنها اجازه هیچگونه دخالت را نمی دهد بلکه دست متجاوزگرانی که قصد تجاوز به کشور را دارند قطع می کند.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۹۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج هدف دشمن را نفوذ بر باور های ایرانیان دانست و اظهار داشت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید بر موضوع نفوذ دشمن توجه بیشتری داشت.

وی افزود: دشمن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در حال حاضر نیز در فضای مجازی جهت تغییر رفتار و گفتمان مردم استفاده می کند.

امام جمعه کرج نقض حقوق بشر و گفتمان را از جمله راه های جذب مخاطب توسط دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن لحظه ای در براندازی نظام اسلامی ساکت نمی نشیند.

وی عنوان کرد: در سایه گفتمان اصلاحات همراهی عده ای از مسئولان فتنه هایی همچون فتنه 88 شکل گرفت که ضربه های بسیاری نیز بر کشور وارد شد.

آیت الله حسینی همدانی ملاک ملت ایران را انقلاب و آرمان های آن دانست و گفت: انقلابی واقعی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند و چیزی که در صراط مستقیم است اصل انقلاب می باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز چنین گفت: اگر می خواهید کسی را به مجلس بفرستید سعی کنید شخصی را انتخاب کنید که انقلابی واقعی باشد نه اینکه در ظاهر فقط ادعای انقلابی بودن را دارد.

امام جمعه کرج در ادامه به 12 بهمن از مهمترین رویدادهای هفته پیشرو یاد کرد و گفت: دهه فجر ده روزی است که سرنوشت مردم ایران را تغییر داد که انقلاب 38 ساله از آثار آن است .

وی در پایان گفت: اسلام همچون گذشته با قدرت است و نه تنها اجازه هیچگونه دخالت را نمی دهد بلکه دست متجاوزگرانی که قصد تجاوز به کشور را دارند قطع می کند.




خبرنگار افتخاری: سیده ساجده قریشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها