خبرهای داغ:
اهدا لوح سپاس از سوی دفتر مقام معظم رهبری به ورزشکار حسین‌آباد عاشوری؛
نخستین همایش تجلیل از ورزشکاران روستای حسین‌آباد عاشوری با حضور مسئولان شهرستان بهار و ممسئولان محلی و مردم روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۶۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین همایش تجلیل از ورزشکاران روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی در این روستا برگزار شد.

دهیار روستای حسین‌آباد عاشوری در این مراسم با اشاره به وضعیت ورزش روستا اظهار داشت: روستای حسین‌آباد عاشوری اولین روستای پرجمعیت شهرستان بهار به شمار می‌آید که در طول سالیان متمادی با مشکلات و کمبودهای بسیاری در امر ورزش مواجه بوده و این مهم فرصت‌های بسیاری را از جوانان مستعد این روستا گرفته است.

روح‌الله صالحی افزود: این روستا با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 600 نفر با مردمی ولایت‌مدار‌ با پیشینه‌ علمی، فرهنگی‌، ورزشی‌ نقشی موثر و تعیین کننده‌ای در شهرستان و منطقه داشته و همیشه مردم این روستا در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه عرصه‌های ورزشی نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی گفت: در اکثر مسابقات ورزشی که در سطح استان برگزار می‌شود نام ورزشکاران حسین‌آباد عاشوری نیز به گوش می‌رسد در حالی که این روستای جوان و پر جمعیت در زمینه‌ نیروی انسانی به عنوان یکی از محروم‌ترین روستاهای استان و شهرستان به لحاظ ورزشی و تفریحی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار افزود: امروزه انتظار و امید مردم و جوانان این روستا از مسئولان این است که فکری به حال این جوانان کنند و نگذارند این سرمایه عظیم انسانی از دست برود .

در این مراسم از ورزشکاران روستای حسین‌آباد عاشوری که مقام‌های کشوری و استانی کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد و به علی‌اکبر سعیدی‌اخلاص ورزشکار رشته پاورلیفتینگ لوح سپاسی از دفتر مقام معظم رهبری اهدا شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات