خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از آمادگی فرمانداری برای اداره شهرستان از محل درآمدهای ناشی از وصول عوارض و مالیات خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۰۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور در سخنانی تاکید کرد: فرمانداری شهرستان ری تلاش دارد تا با جدیت و پیگیری، مشکلات شهرستان ری را حل کند.

وی با بیان اینکه به ثمر رسیدن برجام حاصل مقاومت چندین ساله ملت ایران و ارشادات و حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای بود افزود: اجرایی شدن برجام ثابت کرد که می توان بدون درگیری و براساس منافع مشترک، کشورها با یکدیگر به تفاهم و تعامل جدی برسند .

وی افزود: با توجه به اجرایی شدن برجام آینده اقتصادی و اشتغال کشور روشن است و امیدواریم از سال 95 شاهد رونق اقتصاد و افزایش فرصت های شغلی باشیم .

جمالی پور گفت: سوابق کشورهایی که در ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد قرار گرفته اند نشان می دهد که خروج از این فصل فقط با جنگ امکان پذیر شده است اما ایران نشان داد که با کمی تعقل، تدبر، منطق و شناخت منافع مشترک می توان به راه حل منصفانه و منطقی رسید .

وی ادامه داد: عشق و علاقه مذاکره کنندگان هسته ای به آرمان های انقلاب باعث شد تا تیم هسته ای دلسرد نشده و با جدیت به مذاکرات ادامه دهد و نتیجه آن را که ورود مجدد ایران به اقتصاد بین الملل است امروز مشاهده می کنیم .

جمالی پور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی است افزود: این دولت در شرایط بسیار سخت اقتصادی متولی امور کشور شد و شرایط به گونه ای است که اکنون صادرات نفت به 800 هزار بشکه و قیمت نفت به 25 دلار رسیده است اما تلاش دارد تا اقتصاد را به رشد رسانده و کار را برای مردم آسان کند .

وی گفت: امروز ثمره تلاش های تیم دیپلماسی دولت تعامل منطقی با دنیا و در عین حال داشتن حقوق و دانش هسته ای است

ارسال نظرات