فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

مدعیان تفکر و روشنفکری؛ اخلاق اسلامی ندارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: افرادی که مدعی متفکربودن و روشنفکری دارند، باید تاریخ را بازخوانی کنند تا بدانند چه اتفاقاتی رخ داد، که امروز امنیت شیعیان در خطر است.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۰۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در مراسم تجلیل از هنرمندان و دست اندرکاران واقعه غدیر ضمن خوشامدگویی به حضار، یاد شهدای مدافع حرم و همچنین دلاور مردانی را که داوطلبانه در این صحنه خدمت می کنند گرامی داشت.

ابراهیمی در رابطه با نادیده گرفتن حق خلافت حضرت علی (ع) از سوی عده ای از افراد بی بصیرت پس از واقعه غدیر تآکید کرد: اگر مردم آن زمان ذره ای بصیرت داشتند و حرکتی از خود نشان می دادند، امروز داعش نمی توانست تشنه خون شیعیان باشد و با اقدامات تروریستی منطقه را ناامن نماید.

وی تصریح کرد: امروز برخی از افراد به اصطلاح روشنفکر و تحصیل کرده حرف هایی می زنند، که به دور از شأنیت است و همه چیز حتی تاریخ را زیر سوال می برد. اینان که مدعی متفکر بودن هستند، به هیچ وجه اخلاق اسلامی ندارند و باید تاریخ را بازخوانی کنند و بدانند چه اتفاقاتی افتاد، که امروز امنیت و آرامش شیعیان در خطر است.

ارسال نظرات