خبرگزاري بسيج: همایش بصیرتی انقلابی با حضور کارکنان رسمی، وظیفه و جمعی از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۸۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در اين همايش و در آستانه دهه فجر با اشاره به فرمايش امام خميني(ره) «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر»، جمهوری اسلامی را جمهوری برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن معنا و بيان كرد: مردم در بطن این حاکمیت قرار داشته و به آن عشق می ورزند.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد دیدگاه فرهنگی در همه ابعاد قرآنی و اهل بیت(ع) و دیدگاه استقلال فرهنگی در همه جوانب را از ديدگاه هاي مهم امام راحل عنوان و تصريح كرد: امام خميني(ره) به جای خود باختگی، خودباوری و به جای دلبستگی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به بیگانگان، استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را در کشور بنیان نهاد.

وی تربیت و تعالی انسانها، استقلال فرهنگی، عدم تساهل و تسامح با غربزدگان و مستکبران و محوریت خدا و اسلام در امورات را کلیدی ترین دیدگاه های امام برشمرد و افزود: اسلام ما اسلام پابرهنگان و دردمندان است نه اسلام سرمایه داری و کمونیستی و اگر ما به تعالیم قرآن و فرمايش هاي ائمه معصومین(ع) عمل کنیم، همه دیدگاه های امام راحل در جامعه تحقق خواهد یافت.

ارسال نظرات