خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری برای برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر 94 خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۷۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ده ها ویژه برنامه فرهنگی واجتماعی با شعار محوری من انقلابی ام و با عنوان شرح اشتیاق در شهرری تدارک دیده شده است.

کتانباف افزود: همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر و سال روز ورود تاریخی حضرت امام (ره) بیش از 50 جشن ویژه این ایام در محلات بیست گانه، مدارس، مساجد ومراکز فرهنگی با مشارکت شهروندان و به ویژه قشر جوان اجرا می شود.

کتانباف مناسبت های مذهبی، ملی و آئینی را فرصت مغتنمی برای فعالیت های فرهنگی برشمرد و گفت: همزمان با ایام دهه فجر و به منظور ارائه خدمات فرهنگی اتوبوس های شمسه با عنوان شمسه های انقلابی در میدان شهرری مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقه ایده پردازی با محوریت راه جلوگیری از تحریف امام (ره) ، بازخوانی اصول امام (ره) با توجه به هفت اصل منظومه فکری امام خمینی (ره) از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله عالی) ، بزرگداشت مفاخر انقلاب اسلامی ، شعرخوانی، مسابقه حضوری ، اجرای تئاتر کودک، نقالی انقلاب، پخش سرودهای انقلابی از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است.

کتانباف با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از اولویت های مدیریت شهری است، گفت : دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر به عنوان ولی نعمتان انقلاب، از برنامه های مستمری است که در مناسبت های ملی به صورت ویژه انجام می شود.

وی ادامه داد: مدیریت شهری تمهیدات لازم برای برپایی راهپیمایی 22 بهمن به عنوان مهمترین برنامه های ایام دهه فجر،اندیشیده و از لحاظ امورشهری، ترافیکی وعمرانی مهیای برگزاری این مراسم باشکوه ملی است.

شهردار منطقه 20 مرور فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر سال های قبل در سالن های نمایش سراهای محلات ، برگزاری جشن های دهه فجر درمدارس با زنگ انقلاب اسلامی  و ایراد سخنرانی ، برپایی نمایشگاه تجسمی از وقایع انقلاب اسلامی و حضور مردمی در سراهای محلات ، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی، ولایت و بصیرت با عنوان من انقلابی ام ، برپایی ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی و ارائه خدمات و محصولات فرهنگی به عموم راهپیمایان را ازدیگر ویژه برنامه های دهه مبارک فجر برشمرد.

ارسال نظرات